Malazyalılar! Ölümcül tehlikeli navigatörlerini kaldırdılar. Umarım sadece benden değil, tüm taksi şoförlerinden çıkarılmışlardır. Gezgin sürekli karşı tarafa gidiyordu. Program kaldı. Servis zamanını doğru hesaplamıyor. Maxim yolcuya 3 yazacak, ancak 30 dakikaya kadar servis yapmanız gerekiyor!!! Yolcularla sık sık çatışmalar yaşandı. Bazen sarhoşlar yüzümü kırmakla tehdit ederlerdi. Ve sadece benim için değil ; yöneticilere de. Maksimka kibar sözlere tepki vermiyor; kibar olmayanlara da tepki vermiyor. Kısacası, çocuklar para toplamak istiyorlar ve elbette taksi şoförlerini / yolcuları umursamıyorlar.
Genel olarak, dikkat çekiyorum: yakında bu harika ofisin varlığı sona erecek. 20 yıldan fazla bir süredir vergi ödüyorum, bu tür birçok şirketten geçtim - yanlış anlamalar; Neden bahsettiğimi biliyorum.
Ve burada son kez soruyorum:"Neden bu sebepten dolayı, kanunsuzlar, otomobil modunda taksi şoförüne 20, 30, 40 dakikalık bir teslimatla sipariş veriyorsunuz? Size kaç kez mesafeye ve dosyalama süresine göre kısıtlamalar getirmeniz gerektiğini söylemelisiniz? Mesafeye ve zamana göre, yarıçapa göre değil!!!" Diğer tüm firmalarda bu tür kısıtlamalar vardı, ama sizde yok!!!
ÖN siparişleriniz için başvuru süresi 10 dakikadan başlar. Ve standart siparişin teslim süresi, ön siparişin teslim süresini geçmemelidir. Bu gerçekten beyninize ulaşmıyor mu? Ahhhhhhh ? Bu yüzden size şunu söylüyorum:"Maksimum servis süreniz 10 dakika olmalıdır!!!" Uzun süreli siparişlerin verilmemesi gerektiği açık değil mi (taksi şoförünün bu tür siparişleri kendi takdirine bağlı olarak alması gerekir; sadece manuel olarak)? Hiç kendiniz vergi ödediniz mi? Hiç kendiniz 20, 30, 40 dakikalık servisler yaptınız mı?
Ужасное такси, заказ по тарифу курьер, чтобы купил товары и привезли, одному таксисту зачем то понадобился код от доступа в мой личный кабинет, код авторизации, второй еще лучше позвонил и попросил перевести деньги ему за товары на карту иначе он не поедет, хотя деньги банк уже зарезервировал на карте за товар и доставку. Поддержка как всегда шикарна вместо того чтобы понять ситуацию и разобраться, стандартная отписка.Специально для поддержки вопрос, код авторизации зачем нужен курьеру,если он не привёз товар? 23.07.2024.Дополнение к отзыву, Курьер по тарифу купим привезём, взял заказ и тут же написал в приложении напишите свой номер телефона, вопрос нахрена ему телефон, оплата была картой, деньги списали со счета, но после того как не написал номер телефона курьер отменил заказ,вк у меня нет.
İğrenç taksi, 20 dakikadan fazla bekliyor, hepimiz ayrıldık ayakta duruyoruz. Arkadaşımızla, sürücünün bize değil, 4 tarafa nasıl gittiğini izliyoruz. Sonra daha da mucizevi, ödeme yöntemini değiştirmem ve telefon numarasıyla ona para aktarmamı istedi!!! Geç saatlerden dolayı kabul etmek zorunda kaldım! Genel olarak, sağlanmayan hizmetler için hesaptan para yazmanın tüketici haklarının ihlali olduğunu biliyor musunuz?! Ve özellikle ödeme yöntemini değiştirmeyi talep etmek mi?! Ve navigatöre nasıl bineceğini bilmeyen ve yol boyunca soran bu tür asları piste bırakmaları için nereye dönmesinin daha iyi olduğunu soruyorlar.! Halka Hizmetlerin Sağlanmasına ilişkin Yasaya tamamen uymuyorsunuz, bu da mahkemeleri beklemeniz anlamına geliyor!!!