İki kez oldu. Bir inceleme olumlu, diğeri olumsuz. İlk defa cerrah Fedorov'a gittim. Hem uzman hem de insan olarak mükemmel bir doktor: yetkin, kibar ve dikkatli bir şekilde hizmet etti. Dişimi profesyonelce çıkardım. İkinci kez (akut acıdan) terapist Berbat V.O'ya geldim. Bu tam tersi! Muamelesi kibirli (ve hatta alaycıdır), sanki hasta şahsen ona bir şey borçluymuş gibi, dişlerinden gelen cevaplar yetersizdir. Tedavi açısından. Hastanın anesteziye ihtiyacı olup olmadığını, onu nasıl tolere ettiğini ve tam olarak neyi bıçaklayacağını sormadım. Doldurulmuş şırıngayı aldım ve şimdiden enjeksiyon yapmaya hazırdım, tamam, zamanında fark ettim ve derhal hizmetini reddettim, bunun karşılığında sert sorular ve iddialar bana düştü. Ne için? - belli değil, çünkü bu benim kişisel işim, bana nasıl davranılacağı. Bu konuda daha önce hiçbir doktorla (diğer kliniklerde) herhangi bir sorun yaşamadım. Her şey yolunda gitti, kimse anestezi olmadan ölmedi, ne doktor ne de ben, ilaç ve geçici mühür, umarım olması gerektiği gibi yerleştirildi. Ancak hastalara böyle davranılamaz. İnsanlar farklıdır: bazıları fil kadar sakinken, bazıları zayıf bir sinir sistemine sahip olabilir. Ve bu tedavi, zaten acıya katlandığı ve yardım için geldiği için hastayı daha da kötüleştirebilir. Ve sonra, Victoria Olegovna'nın tarafında, doktorun vermesi gereken kapsamlı cevaplar, temel dikkat yoktu. Diş tedavisi için bir sonraki gerekli randevuyu bile planlamadı (neyse ki, o gün akut ağrı ve meşguliyeti nedeniyle gidemediğim kendi doktorum var). Doktor bana çektikleri fotoğraf hakkında yorum yapmadı. Ve sonuncusu. Doktor işini bitirdiğinde, kayıt defterine yapılan çalışmaların bir listesini sunmalıdır. Bu yapılmadı. Sonuç olarak, bana yapılmadıkları anestezi için benden para almak istediler. Bunu söylemeyi tahmin etmem güzeldi ve bu hizmet hesabımdan düşüldü. Genel olarak, bu klinik beni memnun etmedi. Gerekirse, sadece doktor Fedorov D.A. ile iletişime geçeceğim. Bir kez daha çalışkan olduğu için ona teşekkür ederim!
Aradım, randevu aldım.
Geldim, beni Prof. için hazırladılar. ağız hijyeni. Sandalyeye uzandım ve başladı: makine bir seferde çalışıyor. Mükemmel durumda olan dişler basitçe bir uçla üzerlerine geçirilir (fiyata dahil etmeyi unutmadan). Tüm dişlerin üzerinden geçtikten sonra, dönen kısım da dahil olmak üzere matkabın metal kısmıyla periyodik olarak dişlere vurarak cilalamaya başladılar. Sonra cihaz kumlama gibi devreye girdi. Her şeyi yıkadıktan ve vernikle kapladıktan sonra.
Bilgin olsun, kasiyere lütfen. Aynaya gidip orada ne temizlediklerini görmem iyi oldu. Sonuç olarak, iş kalitesiz bir şekilde yapıldığı için her şey aşağıdan yeniden yapıldı. Sonra her şeyi tekrar cilaladılar.
Bu prosedür benim için toplamda 15 defadan fazla, hatta daha fazla yapıldı, bu yüzden çıkışta ne olması gerektiğini biliyorum.
Ve sonra, sadece "kollardan sonra" yaptıkları, sadece daha hızlı yapsaydım, doktorun iş gününü beklemesini engellemeden bırakacağım hissine kapıldım.
İyi çekimler bulmanın zor olduğunun farkındayım ama kahretsin... Bu ücretsiz karşılama değil. 20 dakikada 145 r ödüyorum ve mükemmel bir sonuç alma hakkım var, "böyle gider" değil.
2009'dan beri Medstar'a gidiyorum! Genel olarak, klinik 1998'den beri çalışıyor gibi görünüyor! İşte bu seviye! Tüm işleri her zaman verimli ve acısız bir şekilde yaparlar! Teşekkür ederim, Medstar
Aralık ayında 2 dişini tedavi ettim ve dişlerini temizledim. Doktor çok olumlu ve neşeli! Dişlerimi nasıl iyileştirdiğimi beğendim ve zaman fark edilmeden geçti. Saygın
Fiyatlar Minsk'in her yerinde olduğu gibi, kalite de en iyisini istiyor! Mührü koyarsanız, bir ay sonra yeniden doldurursunuz ve bu artık bir tesadüf değildir.4 mühür ve her şeyi yeniden doldurduk!