11/03/24 tarihinde yeni bir telefon satın alındı Huawei Nova 10SE ımeı 868357060846768, eve vardığında iletişimin kesilmesi şeklinde bir kusur tespit edildi (açtıktan bir dakika sonra sım kartı görüyor, sonra görmüyor). Telefonu güncellerken ve fabrika ayarlarına sıfırlarken hiçbir şey değişmedi. Bu yeni ve kullanılmayan telefon, arızalı telefonu iade etmek amacıyla 11/6/24 tarihinde mağazaya geri götürüldü, ancak telefonun kabulü ve yeni bozuk telefon için harcanan paranın iadesi reddedildi! Karşılığında telefonu garanti onarımı için teslim etmeyi teklif ettiler! Megafon!! Kendinizi duyuyor musunuz? Yeni satın aldığınız ve hiç kullanmadığınız yeni telefonu tamir için teslim etmek mi? Kimsenin kullanmadığı bir telefonu 45 güne kadar beklemek mi? Yeni bir bozuk telefon için alıcıya geri ödeme yapmak ve bu telefonun tedarikçisiyle kendinizle ilgilenmek, satıcının yüzünü kaybetmemek için yapması gereken şeydir!!! İnsanlara kullanılmayan yeni bir telefonun garantisi kapsamında herhangi bir onarım sunmamak!
Хорошие консультанты, всегда готовы помочь и ответить на все вопросы по симке, тарифу и могут посоветовать лучшее решение. Всё нравится. Спасибо. В других салонах не так доброделательны бывают сотрудники.
Sadece Megafonun bu bölümünü ziyaret ediyorum
Çok cana yakın çalışanlar, orada ilk defa telefon satın almıyorum, size tüm promosyonlardan bahsedecekler, sım kart satın almak için uygun fiyatlar önerecekler!
Herkese sadece bu mağazayı tavsiye ediyorum!!!