01/04/2025, numaramın aktarılmasıyla YOTA sım kartını resmileştirmeye geldim, çalışan bana faiz kazanma fırsatına sahip oldukları bir tarife teklif etmek istemedi ve başka tarifelere bağlanamayacağına dair güvence verdi, doğal olarak reddettim.İhtiyacım olan tarifeyi internet üzerinden bağımsız olarak düzenlemeyi teklif etti.Bunu yaptım, ihtiyacım olan tarifeye sahip yeni bir sim kart için kendi başıma sipariş verdim.Bir süre sonra sim kart ve aynı salon için sipariş ettiğim sipariş numarası için tekrar salona döndüm, çünkü çalışanın siparişimle yapmaya çalıştığı 15-20 dakika manipülasyondan sonra oradan benim için uygun olurdu - hiçbir şey işe yaramadı.Bir veya iki gün sonra yaklaşmaları istendi, çünkü ameliyat yapmanın bir yolu yok, çünkü o zamana kadar bana sunulan tarifeyi reddettim, tabii ki bu adresteki bu iletişim salonuna bir daha asla geri dönmeyeceğim ve başkalarına girmeyi önermiyorum.Çalışanların müşteri odaklılığı, harcanan zamanın yanı sıra arzulanan çok şey bırakıyor.
Обычный салон связи, который решает свои задачи по франшизе. А уровень обслуживания и профессионализм зависит от конкретного сотрудника р рабочем месте: иногда полный ноль, повезёт - получишь более полный ответ.