Modem satın almak amacıyla 8 Aralık'ta kabindeydik. Neredeyse boş bir saatte geçirdik. Yönetici belgeleri nasıl dolduracağını bilmiyor ve bilmiyor. Meslektaşlarını aramalarını istediler ama yazdığını ve cevap vermediğini söyledi. Nihai fiyat, fiyat etiketinde belirtilenden farklıdır. Ek olarak, hizmetlerin dayatılması var - elbette para karşılığında sım kartsız bir modem satın alamazsınız. Rospotrebnadzor böyle bir durumu öğrenmekle çok ilgilenecek.
Salondan daha kötüsüyle tanışmadık
Kesinlikle yetkin çalışanlar değil. Salon başkanı beceriksizlerine daha yakından bakmalıydı. Sim'in restorasyonu hakkında konuştum. Yardım edemediler, ancak daha sonra yardım hattının danışmanı aracılığıyla her şeyin QR kodu ve e-sım aracılığıyla kolayca yapılabileceği ortaya çıktı.
Tek kelimeyle "yeteneksiz".