Зашел восстановить сим карту. Сидит продавец или кто он там, и говорит, что восстановить то можно, но надо подождать. Потому что у него сейчас другой клиент, но он вышел покурить. Без комментариев.
Kurumun yanıtını göster
7
758968 Екатеринкина
7. seviye şehir uzmanı
6 Aralık
Bu bir çeşit ortak kombinasyon!!!! Megafonda bir şey olursa, cehennemin tüm çevrelerinden geçmek zorunda kalacaksınız.
1. İlk başta iki hafta boyunca bir şeyler onarıldı ve internet günde 10 saat uzaktaydı.
2. Bu hafta sonra ortaya çıkıyordu sonra kayboluyordu. İlk gün, yardım hattını arayarak uzmandan uzmana geçişin 48 dakikasıdır.Sonuç olarak: 2 Aralık'tan sonra ortaya çıktığı gibi, başvuru kayboldu.
3. 4 Aralık'ta usta atandı. Onaylar, deşifreler içeren bir sürü sms. İşten soruyorum, 18'e kadar bekliyorum, ustanın nerede olduğunu bulmak için aradım
4. Bugün kimsenin gelmeyeceğini duymak için uzmandan uzmana 50 dakikalık geçiş, çünkü hastalandı! Salı günü bir başvuru yapalım mı?( Bu haftanın Pazartesi gününden itibaren!!) Sonra, evde olmadığı için yeniden hesaplamayı ve iddiamı düzenlemeyi rica ediyorum. İnternetin, tüm bunlarla birlikte televizyonun! Ve kız telefonu kapatıyor!!
Daha büyüleyici ne olabilir?
Haftanın ortasında bile şaka yollu bir şekilde evlilere kimsenin her şey yolunda gitmeyeceğini söyledim!
Başvuru1225432745. Megafon, televizyonda her 5 dakikada bir övgüye değer sloganlarla yanıp sönen bir ait şirketi olduğunuzdan emin misiniz? Şimdi Rus postanesi zaten daha iyi çalışıyor mu?!
Neredeyse 20 yıldır müşteriyim, operatörümü birkaç kez değiştirmek istedim, hizmetler için aylık çok para ödemiyorum. Bir ay önce tarifeler de yükseltildi
Zamanının 2,5 saati ve soru üç gün ileri taşındı! Peki, bu müşteri odaklılığın dibi! Kalite kontrolü yok!