Ben smm'de oldukça "ŞİŞMAN" bir müşteriyim. Şehir dışında yaşıyorum ve sık sık "zombi tüketicisi" olarak ülke hayatının rahatlığı için "çok gerekli" her şeyi alıyorum. Çok mu? Ayda 150-200 bin, her şey nispeten elbette. SMM (SberMegaMarket), düzenli alıcıların teşviki olan "Mega Kule" çekilişini duyurdu. Ve ana ödül, siparişe uygulanabilen 20 bin için bir promosyondur. Meydan okuma kabul edildi! Promosyon döneminde 500k'dan fazla harcadım ve doğal olarak kazandım. Kazançları onaylayan bir mesaj 17 Temmuz'da alındı. Ve sonra başladı... DİNAMO. Ödülün verilmesi için ilk son tarih 1-10 Ağustos arasındaydı. Beni "yenilediler". Forumlarda bu dönemde katılımcılara ödül verildiğini okumasına rağmen. Ve sonra transferler... Peki, ertelemeler gibi, sadece "sözde" promosyonun ana sayfasındaki kurallar", ana ödülün verilmesinin zamanlamasının sürekli olarak ayarlanması - 10 Ağustos'a kadar, 20 Eylül'e kadar, 31 Ekim'e kadar, 14 Kasım'a kadar... Orijinal koşulları değiştirmek uygundur. Bu sirk döneminde birçok itiraz oldu. Sanırım 10'dan fazla. Ekran görüntülerinde bunlardan sadece birkaçı var. Ancak sonuç aynı - "kazananların" bir kısmı ödüllerini aldı, ben de aldım... Bana yazıyorlar - sizin (küçük bir "B" ile) itirazınız bizim için çok önemli ve yakında karar vereceğiz. Aslında bu, böylesine büyük bir ağ için sadece bir harekettir. GDS-4142113 numaralı yeni itiraz bir kez daha kaydedildi. Ama benim için her şey uzun zamandır açık. Diğer SMM kullanıcılarına da açık olsun.
9951580115235
2021'den beri SMM'DEN yiyecek ve giysilerden büyük ev aletlerine kadar her şeyi sipariş ediyorum. Standartlarıma göre deneyim önemlidir.
Eksilerle başlayacağım çünkü daha fazlası var:
destek yok (mazeret yok ya da hiçbir şey yapmıyorlar); teslimat süreleri herhangi bir zamanda herhangi bir zamanda değişebilir; Sipariş edilen malların tamamı stokta olmayacak; Satıcılar ürünle ilgili soruları hiç cevaplamıyor; mal kartları bilgilendirici değil, pratik olarak filtre yok (var, ama yok... Bu tam olarak budur); bonusları her zaman tahakkuk ettirmezler ve kayıtlarını bile kanıtlayamazlar, söze inanmaları gerekir veya bonusları çoktan puanlayıp unutmaları gerekir; çoğu zaman "promosyonları" boşa gider.
Ve işte beni burada tutan çok az şey var:
Tasarruf bonuslarıyla mal ödemesi sağolsun; bazen çok tatlı bir fiyat etiketi bile yakalayabilirsiniz.
Когда был кэшбек хороший и промокоды, конечно много что удалось купить выгодно. Сейчас этого нет, все дороже, чем озон и вб. Основная проблема, что когда случается форс мажор, то поддержки тут считай нет. Первая ситуация у меня возникла когда заказали обувь и после примерки сделали возврат. Товар был куплен за бонусы. Их возврата я ждал почти полгода!!! Ни звонки ни письма никак не помогают, одни отписки. Сейчас проблема у девушки, делали заказ с самовывозом из мвидео, набрали на 100к под промокод, 3 наименования. На месте в живую увидели что печка маловата и я позвонил на горячую линию за инструкцией к действию. Сказали берите 2 позиции а на третью новый заказ оформите, уверили что все будет ок. Бонусы вроде начислили спустя время и тут же заблочили. Вот прошло сново порядка полугода, и они прислали ответ, что тк была отмена значит бонусов вы не получите (а то почти 20к)
Крайне не советую вобще связываться, если только цена не сильно ниже конкурентов, тогда можно рискнуть. Но я точно связываться больше не буду. И пожалуйста, поддержка, не пишите тут как вы обеспокоены и тд, просто озон и вб это какие-то недосягаемые для вас по уровню сервиса планеты.