Lojistikçinin iletişimi arzulanan çok şey bırakıyor!
Görünmezliğin kapılarını sipariş ettim.
Montajcılar kapıları genel olarak normal bir şekilde monte ettiler, ancak kurulumdan önce kapıların boyanması ve yapıştırılması için olduğu konusunda onları uyardım.
Ve bu durumda, bağlantı parçaları takılmamalıdır!
ama onu koydular ve çıkarmadılar.
Şimdi, yeniden aramak ve tüm donanımları geri çıkarmak için para istiyorlar, çünkü bu bir tür yeniden arama.
Kapılar zaten bir kuruşa mal olmuyor, 3 kapının montajı 400 ruble
ve 5 saniyelik çalışma için tekrar arama 50 ruble daha
Ancak bu tüm paketle ilgili en ilginç şey, montajcıların bu şirketin değil, sadece solcu bağımsız çalışanlar olduğu ortaya çıkıyor.
Aşağıya bu şirketin yöneticisinin nasıl iletişim kurduğuna dair bir mesaj ekleyeceğim
Kuru kalıntıda ortaya çıkıyor:
Lojistikçi, montajcıların hatasının genellikle bağlantı parçalarının çıkarılmaları olduğunu anlıyor (diğer montajcılardan da belirttim, her şey tek başına bağlantı parçalarının her zaman çıkarıldığını söylediler!!!!)
Ve hataları için daha fazla ödeme talep ediyorlar mı?
Orada tüm normlarınız var mı?
Çok kötü lojistik, profesyonel olmayan ustalar, size «gelecek hafta» her şeyi vaat edecek yöneticiler
Kapıyı Mayıs ayında kurdular, platbandları yerleştirmediler, kimse bunu önceden uyarmadı.
Şirkete yapılan aramalardan bir ay sonra, bir ay sonra bir saat sonra çıkan platbandları takan ustayı aramak mümkün oldu ve Ağustos ayının sonunda (!) Kilidin iyi kaydırılmadığını ve platbandların elbette sabitlenmediğini fark ettiler.
1 Kasım'da (2 aylık aramalardan sonra) kapı kilidinin kötü çalıştığını kanıtlamak zorunda kalan ustabaşı ile anlaşmayı başardım, 10 dakika sonra tartışma kilidin gerçekten kötü çalıştığını ve değiştirilmesi gerektiğini kanıtlamayı başardı.
Kapıyı kurmak için fazladan 5 ayınız varsa, bu «şirket» ile iletişime geçmenizi tavsiye ederim
Not: Bu belki de ustaların ve şirketin karşılaştığım en kötü işi, kimseye tavsiye etmiyorum.