İki yönlü duyumlar. Çalışanlar, müşteriye seçim konusunda yardımcı olmak için kendilerine bir hedef belirlemezler. Gözetlemeye öncelik verilirse, aniden biri bir şey çalar. Bunun bununla ne ilgisi var, bariz bir ihmalle, jest eşliğinde ve yüksek tonlarda yapılır. Bence bu hala örtülü olmalı.
Kızlar personel aferin. Her zaman doğru bir şekilde söyleyecekler ve seçmelerine yardımcı olacaklar. Ve bu sadece bu çeşitlilikte değil. Teşekkür ederiz!
Kesinlikle buraya bir daha gelmeyeceğim, çünkü duvara bir şey mırıldanarak kovuldum
Personelinize alıcılarla kibar iletişim kurmayı öğretin, böylece kişiye döndüklerinde en azından duvara değil, ona dönsünler ve bundan sonra bağırmazlar!!!
Orada kime hitap ettiğini merak etmem gerekiyor mu yoksa ne oluyor?
Durum ne olursa olsun, kibarca bir şey isteyebilir, duvara mırıldanıp sonra bağıramazsınız, çünkü bana yaklaştıklarını bile anlamadım
Çöp)))
Şimdi Milleri atlıyoruz)))***
Eh, burada 1 yıldız var, çünkü geçmişte en sevdiğim mağaza sevimliydi...)