Kaba tavırdan şikayet etmek isterim! Değerliler değişmez ve sürekli kaba davranırlar. Lukyanenko'yu Lyudmila'ya ayrı bir yorum yapmak isterim, henüz böyle saygısız bir tavır görmedim! Sorun hakkında söylediğin anda, her şeyi açıklamanın normal olacağı yer olan sana geçmeye başladı! Ve bu cümle beni bitirdi: "Saydın mı? Sana ne gelsin istiyorum!" Bir akrabam gibi konuşuyor, eğer genç görünüyorsam bu kaba davranabileceğim ve geçebileceğim anlamına gelmez sen!
Satıcılar bilgi ve tavsiyeye sahip değiller (ambalajdan okuyorlar, tavsiye yok) aynı kaba davranıyorlar (özellikle ilk yıldan fazla bir süredir çalışan birkaç kişi,
) ve ürün seçimi iyi görünüyor.Daha kibar ve bilgili personeli kaba davranmamak isterdim.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
hana
7. seviye şehir uzmanı
25 Mart 2024
uygun konum ve iyi bir mal seçimi, indirimler de var, ancak personel bazen öldürüyor. Mağazaya gelirsiniz, mallara bakarsınız (özellikle kozmetik departmanında) ve mevcut kasiyerlerin kesinlikle tüm bakışlarının arkanıza yönlendirildiğini hissedersiniz ve tanrım, yanlış test cihazını açmanı yasakla, seni yemeye hazırsın. kibar sorulara yardım etmek veya herhangi bir şey bulmak için, hemen çalışmak için kabalık veya isteksizlik, kasada durum benzerdir. Her şeyi anlıyorum, iş, yoruluyorlar, birçok hırsızlık vakası var, ancak bu zincirin diğer mağazalarında tutum daha empatik, bunun aksine nezakete nezaketle cevap veriyorlar.
Sadece eve yakın olduğum için gidiyorum ve şu anda çevrimiçi mağazada teslimat yok.