Savcılık ciddi bir şekilde ilgilenene kadar bu örgütün çalışmalarında hiçbir zaman avantajlar olmadı ve olmayacak. Şubat 2023'te Elektrik sayacının icat ettiği son tarih birisi tarafından sona erdi. Zamanında kişisel olarak bir değiştirme başvurusu yaptım. Birisi tarafından belirlenen 6 ay boyunca değiştirilmedi - bir hatırlatma yaptım. Değiştireceğine söz verdiler. İki hafta önce aradılar ve sesli asistan sayacı ne zaman değiştirmem gerektiğini sordu. Onayladım: iki hafta içinde. Süre geçti - değiştirilemez.
Bu kuruluşun tüm müşterilerinin dikkatini çekiyorum, sayaç arızalanırsa ne olur. 6 ay boyunca onun yerini almayacaklar, ancak bu organizasyon aklınıza geldiğinde bunu yapacaklar. Bu bürokrasi sırasında müşteri en yüksek ücreti ödeyecektir. Bu, müşteriyi daha fazla "kesmek" için yapılır. Bu kuruluşun elektrik tüketimi verilerini uzaktan yakaladığında ne yaratacağını hayal etmek korkutucu - müşteri şişirilmiş verileri kontrol edemeyecek. Tüm bu meselelerin çözümü ancak mahkeme aracılığıyla mümkündür. Bu ofisin çalışanlarıyla yapılan aramalar ve kişisel iletişim sonuç vermeyecektir - bu zaman ve sinir kaybıdır. Kendinize iyi bakın!
Aramayacak, Ekim 2023'te sayacın değiştirilmesi için başvuruda bulundum, 6 ay sonra onayladım, bu yıl başvuruyu tekrar doğruladım, ancak yine de herhangi bir işlem yapılmadı. Şimdi neredeyse 2025 yılı. Yeni yılınız kutlu olsun, yeni mutlulukla
Несколько месяцев Мосэнерго ЮВАО донимал звонками о замене счетчика. Запугивали отключением! Поставили на очередь. Наш, дорогой счетчик, стоит давно, как новенький. Им нужно было установить свой, передающий сведения автоматически. Пришедший мастер, долго копался. Счетчик установлен в квартире. После замены, при включении, произошло замыкание. Летел шлейф искр, который сжег обивку на табурете. Счастье, что не пострадал горе-мастер, и не сгорела, подключенная техника. Все отключить в доме было не возможно. Спустя время, в квартире стал появляться запах от проводки. Вызвали своего мастера. Его заключение: счетчик надо перебирать, много обгоревших деталей. В приходящих, после замены счетчика, квитанциях, стоит одно и тоже показание, меняется только сумма начислений. Проверить не возможно, что им передает счетчик. Как они учитывают? Дозвониться в эту КОНТОРУ не возможно. По единому номеру, по Москве (499)550-9-550, бот не соединяет с оператором. Телефоны районного Мосэнерго отключены