Harika sökme. Hizmetlerini periyodik olarak kullanıyorum.
+ Ürün yelpazesi
+ makul fiyatlar (gerçek indirimlerde ve harika tekliflerle mal var)
+ güler yüzlü personel
+ Müşteri ile çalışırken elektronik kuyruk
+ rahat, temiz ve ayrı tuvalet
Ana binada bir mini kafe ve siparişi beklerken oturabileceğiniz bir yer var
+ Malları iade için sorunsuz bir şekilde kabul ediyorlar
+ Sipariş verebileceğiniz fotoğraf ürünü olan bir web sitesi var
- Sitede tüm pozisyonlar için ayrıntılı bir fotoğraf bulunmuyor (bazı pozisyonlarda fotoğraf görüntülenmiyor)
- Malları aldığınızda, mallarınızı uzun süre bekleyebilirsiniz (site üzerinden sipariş verdiğinizde bile, hazır olduğuna dair bir sms almayı bekledim, ancak varışta yine de genel bir elektronik kuyrukta bekliyorsunuz. Ancak malları yalnızca ofisten sipariş eden ziyaretçiler var, bu nedenle siparişleri işlendiğinde, toplandığında ve verildiğinde genel sırada beklemek için zaman kaybediliyor). Sitede sipariş verenlerin, mallarının toplanmasına gerek olmaması nedeniyle kendi sıralarına veya avantajlarına sahip olmalarını istiyorum: hazır yatıyor ve beni bekliyor)
- Siparişte ikiden fazla aynı pozisyonu seçemezsiniz (hangisinin daha iyi olduğunu karşılaştırmak ve satın almak için). Bazen, fotoğrafın kalitesi veya miktarı (veya eksikliği) nedeniyle, malların kalitesini anlamıyorsunuz ve reasürans için aralarından seçim yapabileceğiniz daha fazla pozisyon almak istiyorsunuz
İyi günler, oldukça iyi bir mağaza, çok çeşitli otomobil parçaları, elektronik kuyrukta müşteri hizmetleri oldukça hızlı bir şekilde gerçekleşiyor, bazen nüanslar var ama kretik değil, bugün bir kez daha yedek parçaları aldım, yedek parçalar ve makaleleriyle ilgili küçük bir karışıklık oldu, sonunda bir danışma bileti aldım ve çok güzel ve hoş bir kız yönetici her şeyi çok çabuk anladı, bunun için ona teşekkür ederim. Bu otomatik montaj için daha fazla başvuracağım.
Güzel kabuk, içi çürümüş. Burada yedek parça bulacak mısınız, büyük olasılıkla evet. Kendinize karşı hizmet ve normal bir tutum alıp almayacağınız kesinlikle hayır.
Sipariş telefonla müdür aracılığıyla yapıldı, yöneticinin 5 * Vitaly için çalışması aferin) önerdi, tavsiye etti, en iyisini seçmeye yardım etti.
Ertesi gün motoru incelemeye geldim. İşte burada başladı
Kuponu aldım
2 saat bekleme süresi
Baktım, direğe ihtiyacım var, bir saat sonra alabileceğimi söylediler
4 saat geçti onu analiz için götürdüler
6 saat sonra aldım
Bunca zaman eve gitmek için tavsiye alırken, onu birkaç gün sonra getirecekler
Öncelikli alıcı değil
Motorun, yani boya manyağının kurulumunun sonucuna göre bir inceleme ekleyeceğim.
Valf üzerindeki cıvataları işaretledik (nozulların içeride kaldığına inanılıyordu, işaretlediklerinde) ama hayır, valfin altına mümkün olan her şeyi işaretlediklerini değil, sadece yağın üzerine düşen ve motorun içine giren boyaları sürdüklerini işaretlediler, neden bir bilmece, belki de boya manyağı motoru enjektörsüz çalıştırabilir ve kontrol edebilir, bir bilmece
Burası elbette şaşırtıcıydı. Şehrin dışında sıradan olmayan sokaklarda bir yere gidiyorsunuz ve her zamanki gibi soğukta oturan fakir bir adamla kapalı bir hangar görmeyi bekliyorsunuz ... Ve burada sürgülü kapıları, kuponları ve ekranları olan bir tür Krutyatsky merkezi görmeyi bekliyorsunuz. Ve hareket ettirici öyle ki Fujon'a bile koydular. .. Her şey hızlı, profesyonel, ihraçta cana yakın bir kız). Ayrıca, ortaya çıktığı gibi, uygun bir site ve indirimler. Bazı bileşenleri şüpheli bir şekilde ucuza aldım)) devam et!
Muhtemelen kullanılmış yedek parça satışı için bu, herkesin üzerinde bir seviye olan bir şirkettir. Elektronik kuyruk,yöneticiler hemen yerinde. Ama benim durumumda kötü çalıştılar. Kapının elastikine ihtiyacımız vardı, katalogdaki açıklıktaki tüm elastik bantlar. Bana sonuç olarak kapıdan çıkarıldıklarını söylediler, uymadılar. Yöneticiden fotoğraftaki sakızı kapıdan çıkarmalarını istedim. Katalogda bu tür elastik bantlar olduğu için çıkarmayı reddettiler, ancak bunlar açıklıktan. Bu yüzden sadece zaman harcadım ve onlar yakın değiller
Sipariş verirsiniz, siparişin hazır olduğu mesajı gelir (bu mesaj neredeyse hemen gelebilir) ancak sevinmek için acele etmeyin, aslında zaman harcıyorsunuz, onlara gidiyorsunuz, bir bilet alıyorsunuz ve 4 saat bekliyorsunuz, reklamda belirtilmeyen kusurları olan yedek parçaları çıkarıyorlar, kamadaki debriyaj, çatlak vb.
Neyse ki, bu tür sürprizleri bilerek, birkaç seçenek sipariş ettiler ve az çok canlı bir seçenek seçtiler, tüm seçeneklerin en komik fiyatı neredeyse aynı. Normalde bir site yapın, böylece birkaç saat yanınızda oturmak zorunda kalmazsınız.
Sonuç olarak, yedek parçayı geri getirdiler ve komşu pazarda robin 10 dakika içinde on parçadan iyi bir dışarıdan ve çalışan birini seçtiler.
Bu şirketin neden bu kadar yüksek bir reytinge sahip olduğunu anlamıyorum, etkileşimlerimiz başarısız oldu. Ford transit için sözleşmeli bir motor sipariş ettiler, bir hafta içinde teslim edeceklerine söz verdiler ve sonunda iki beklediler. Kimse teslimatın ertelendiği konusunda uyarmıyor, yöneticiler geri aramıyor, herkes umursamıyor. Bize gelen şey, Chermet. Silindir bloğuna kendinden kılavuzlu bir vida vidalanır, sızdırmazlık maddesi ile kaplanır (tabii ki kimse bu fotoğrafları göndermeden önce göstermedi), palet sıkışır, beraberindeki belgelerde neyin başlamadığına dair bir işaret vardır (ve kimse bunu söylemedi, çıkış noktasındaki yöneticiye teşekkür ederim, ondan birçok yeni ayrıntı duydular). Sonuç olarak, yabancı bir şehirdeki bir araba servisinin otoparkındaki bozuk bir arabada 2 haftalık yaşam ve her şeye baştan başlanması gerekiyor.
Geniş bir ürün yelpazesine sahip harika sökme. Birden fazla kez yardım eden yetkin seçim uzmanları. Minsk'e ve bölgelere teslimat da uygun olduğu ortaya çıktı. Rusya Federasyonu'ndaki arkadaşlar da yedek parçaların teslimat süresinden ve kalitesinden memnun kaldılar.
Ama siz de bunların yedek parçalar olduğunu ve a priori mükemmel olamayacaklarını anlamalısınız. Ancak, diğer demontajlarda bu tür garanti ve iade koşullarıyla karşılaşmadım. Uzun yıllar çalıştık!
Çok iyi sökme. Bildiğim tüm hesaplaşmalar arasında neredeyse hepermarket var. Geliyorsun, katalogda doğru parçayı seçiyorsun, siparişi tezgahtan alıyorsun, kasada ödüyorsun. Yedek parçanızı beklerken, burada bulunan kafede bir şeyler atıştırabilirsiniz. Tüm bekleme alanı otomotiv tasarımında çok ilginç bir şekilde dekore edilmiştir. Bu yerin şerefinden sonra bazı olumlu izlenimler var.
ODO "YÖRÜNGE HİZMETİ". Motoru satın aldılar.15300 ruble peşin ödeme yaptık. Hatalı olduğu ortaya çıktı. Söküldüler. Sürücüye iade ettiler. Araba kiracıya asılıyor, başka bir tane satın almanız gerekiyor ama parayı iade etmiyorlar. Belli bir Peter, nakitsiz ödemelerin gerekli olduğunu açıklıyor
iki haftaya kadar çok uzun hazırlık. 1991'den beri tüm büyük tedarikçilerle yedek parça servisi ve satışı ile uğraşıyoruz, ancak ortaklara karşı böyle bir kaba tutum yok
kimin elinde . Bu sahtekarlara karşı çok dikkatli olacağız. diğer ortakları seçmek daha iyidir
Garajlarda yedek parçaların sökülüp satılmasından sağlam bir şirkete dönüşen mükemmel bir şirket, otoparkta markalı logolu, teslimat için, elektronik kuyrukların düzenlenmesinde birçok minibüs var, ancak siparişlerin arkasında çok insan olmasına rağmen, her şey hızlı bir şekilde medeni, bekleyen sandalyeler ve kahve makineleri var
Uygun. Otoparkın mevcudiyeti, müşterilerle çalışma, çok çeşitli yedek parçalar, hem bireyler hem de tüzel kişiler için çeşitli ödeme seçenekleri düzenlenmiştir.
Büyük bir fana ihtiyaç duyulmasına rağmen bir radyatör soğutma fanı bloğu satın aldım. Neden onları ayrı ayrı satmıyorlar? Atölyedeki fan ünitesini değiştirdim ve küçük fan arızalıydı. Telefonda fanın değiştirilmesini sordu. Bana tüm bloğu iade etmem gerektiği söylendi. Yeniden değiştirmem için ek masraflara katlanmam gerekecek. Peki bir sonraki bloğun tamamının çalışacağına dair garanti nerede? Bu sonsuz olabilir. Elektrikli ekipmanın servis edilebilirliği satılmadan önce kontrol edilmeli veya fanlar ayrı ayrı değiştirilmelidir.
Servis iyi bir seviyede. Sözleşmeli yedek parçalar, kötü parçalar kaymasa da iyi giyilmiş olanları satmaya çalışıyor. Bu nedenle göze ve göze ihtiyacımız var. Eylül 2024'te Opel astra j'de 2 x toplu volan aradım, onu çöp kutusuna getirdiler, benimkinden daha fazla oyun oynadılar (sonuç olarak, Proopel'den kullanılmış iyi bir volan satın almayı başardılar), ancak aynı araba için onlardan çok kaliteli bir yağ karteri bulmayı başardılar.
Satış açısından en iyisi, ayrıştırmadan s / s'dir. İşlerinin gerçek profesyonelleri, her şey mükemmel bir seviyede organize edildi! Deneyin, kontrol edin ve pişman olmayacaksınız, satılan tüm maaşlar her zaman seviyededir.
Çok çeşitli kullanılmış yedek parçalar, güler yüzlü ve yetkin personel, her zaman yardımcı olacak, size yedek parça seçenekleri sunacak ve sunacaktır. Site üzerinden sipariş verirken, yönetici her zaman geri arar ve siparişin doğruluğunu netleştirir. Yedek parçaların nakit, kart ve taksit kartlarıyla ödenmesi mümkündür.
İyi bir şirket, birçok makine ve hatta nadir olanlar için yarı mamul yedek parça satıyor. Yedek parçaların bol olduğunu söyleyemem, ancak bir süreliğine değiştirilecek bir şeyler bulabilirsiniz. Müşteriler için kahve içip dondurma yiyebileceğiniz keyifli bir salon, bu çok iyi. Sırayı beklediğiniz sürece sandalyede veya kanepede oturmak için çok az yer var. Servis istasyonunun tavsiyesi üzerine parçaları ön sipariş verdiğim için sıra hızla geçti, bu süreci büyük ölçüde hızlandırdı. Büyük bir eksi, parça muayene masasında ışık olmaması ve telefonu çevirmeniz gerekiyor ki bu çok kötü. Oda için bir talep var, ışığı malların muayene yerinin üzerine kurun ve gün içinde bile gereklidir.
Mükemmel durumda bir kuruşa ait ayrıntılara rastlıyoruz, ancak çoğunlukla fiyatlar ortalamanın üzerinde. Düşük haciz yüzdesi nedeniyle teslimat ve teslim alma yasağı için tahmin. Seçim için bir ismin iki parçasını sipariş ettiğinizde ve elbette bir tanesini satın aldığınızda, satın alma yüzdesi düşük olacaktır.
Her şey oldukça uygun bir şekilde yapılır, hızlı sipariş verme ve teslim alma noktasına teslimat yapılır. Fuayede bir kafe var, kahve ve atıştırmalıklar içebilirsiniz.
Kişisel hesabımdan bir yedek parça sipariş ettim, reddetmeye bakıyorum, neden böyle olduğunu soruyorum, «yedek parça çalışmıyor" cevabında, mal kartında servis edilemezlik olmadığını belirtmediğini söylüyorum, «bu müşterilere göre» cevabında, sonra tamam diyorum, yedek parçayı satın alabilir miyim arabamda kontrol edin, cevabım HAYIR, iade etmek için yüz yüze görüşmeye ihtiyacım olacak ... Ama yine kartta bir yönde olduğunu belirtmiyor!!! Deliryum çıkıyor
Şirket her geçen gün daha da kötüye gidiyor . Yöneticiler nasıl konuşulacağını bilmiyorlar. İndirim toptancılardan ve servis istasyonundan alındı. Şimdi sepetten sipariş verilemez. Şirketin para kazandığı ve şimdi umursamadığı hissine kapılıyor. Eskiden Motorland ile çalışmak bir zevkti ve şimdi siteye gitmek istemiyorum. İşçiler mağazada zar zor hareket ediyor. Eskiden Motorland şirketi vardı!!!ve şimdi yanan saçmalık. Dehşet.
Raf 4 için bir kamera satın alındı
Böyle bir montaj parçası olmadığı ortaya çıktı, çünkü çalışan satın alırken tüm cıvataları işaretledi. sökmemeye, gerektiği gibi iade edip satın almaya karar verdik.
İade edildiğinde (kameranın iki seri numarasından biri, satın alırken kontrol etmedim, aniden böyle bir fotoğraf olmadığı ortaya çıktı.! )
Bu nedenle onu almayı reddettiler
SATIN ALIRKEN HER ŞEYİ kontrol ediyor / kontrol ediyorsunuz!
Oldukça büyük kullanılmış yedek parça deposu. Geliyorsunuz, ofise gidiyorsunuz, bir bilet alıyorsunuz ve yöneticiye gidiyorsunuz. Aradığınız ürünü bulursanız depoya gidersiniz. Orada size gösteriyorlar, dokunmalarına, incelemelerine izin veriyorlar. Her şeye uygunsa, kasada ödersiniz. Büyük bir garanti yok. Ziyarette sadece olumlu duygular kaldı.
Aferin çok fazla yedek parça var, bir kereden fazla yardım ettiler, uygun olmayan malları iade edebilirsiniz, fiyatı yeterlidir, düzenli müşterilere daha fazla indirim ve kupon olacaktır. Olduğunuz için teşekkür ederim
Her zamanki gibi malların montajıyla ilgili sorun. Malları (çıkarılan yedek parçayı) toplamak 2 saat sürer, bu çok uzundur. Ama bu sadece ana depoda. Fiyatlar piyasa veya daha yüksek. Ancak sürekli indirimler pazarın altını çiziyor. Kaliteye gelince, herhangi bir demontajın nasıl kontrol edilmesi gerektiği.rn
Otomobil parçaları almak için elektronik bir kuyruk var, bekleme odasında bir mini kafe, tuvalet var, printsype'de hizmetten memnunum, gerekenleri aldım ve Kızılgerdanda gördüğümden bile daha ucuz
Depo (Minsk) ve satış yöneticileri hafta içi 08: 30-20:00 saatleri arasında çalışıyor
Geniş bir ürün yelpazesi var.
Tam olarak ne istediğinizi biliyorsanız, bir karar vermek için kullanılabilirlik, kalite ve uyumluluk konusunda istişare yapmak yeterlidir, s / s'yi iade etmek için zaman vardır.
Belarus'un tüm büyük şehirlerinde temsil edilmektedir. Minsk'te teslim alma ile bir nüans var, birkaç saat sıraya girme arzusu yoksa sabah veya akşam gelmek daha iyidir. Teslimat çok uygundur, son tarihler ve saatler belirtilir, yedek parçaların kabulü üzerine ödeme yapılır, tam olarak kaliteye uygun olanı alabilirsiniz.
Tavsiye ederim!
Çok kibar personel, sitede yedek parça buldu, sepete attı, birkaç dakika sonra aradılar, her şeyi netleştirdiler ve bir saat içinde alabilirsin.
Onlardan beş kez satın aldım - her şeye uygun, iade için 2 hafta. Servis istasyonunuz var, s / h'yi doğrudan yerine koyabilirsiniz.
Tavsiye ederim!
Hizmeti çok beğendim. Onlara geldim, danıştılar, yedek parçayı aldılar, 20 dakika bekledim ve yedek parçam bende vardı. Onlara bir kereden fazla ulaştım, telefonla yedek parça almak da mümkün.
İşçiler tarafından yedi enjektörden geri yüklemek için yedi nozül satın aldım, elemanın girişlerinin daha kesin olarak canlı olduğu ortaya çıktı, ancak genel olarak tek bir sorun, enjektörlerin en ucuz kategoriden olmamasıydı. bir nozulun ortalama fiyatı şey başına 5.000 ruble
Parçaların teslimi ve dağıtımı için en iğrenç şirket, lida'ya sipariş verdim, pvz'yi yırtmıyor, Minsk'e sipariş verdim, her hafta bir aydan fazla bir süre önce demirden geleceklerine dair vaatlerle besleniyorlar, ancak hepsi orada değil, sonuç olarak, onu veremeyeceklerini söyleyen bir telefonla hatırlıyoruz.
Gördüğüm en kötü hizmet.
Siparişi alma algoritması hakkında bilgi yoktur. Elbette elektronik kuyruk iyidir, ancak skorbordda açıldıktan sonra malların hazır olduğu, nereye gideceği ve sonra ne olacağı belli değildi. Çalışana döndüm, kızı beklemenizi söyledi. 15 dakika bekledim, kız arkadaşı yoktu. Çalışana bir kez daha yaklaştım. Yine de yedek parçanın nerede olduğunu gösterdi ve gitti. Yedek parçayı inceledim ve tekrar duruyorum. Kimi bekleyeceği, bundan sonra ne yapılacağı belli değil. Yine yukarıdaki çalışana güncelledim. Ve mucizevi bir şekilde, yedek parçayı ödeme için harcadı. Ödedim ve yine neyi beklediğimi anlamıyorum. Yine döndüm ve ancak bundan sonra yedek parçayı işaretleyip verdiler. Yedek parça nihayetinde ihtiyaç duyulan şey değildi. Neyse ki, geri dönüş çok az zaman alıyor. Geri dönüşte çalışanlar her şeyi net ve hızlı bir şekilde resmileştirdiler. Onlara% 100 saygı ve maksimum teşekkür ederim! Sadece acil bir ihtiyaç durumunda senin için bir kez sipariş vereceğim...Her nasılsa öyle!
Müşteri odaklılığını severim. Hepsi tek bir yerde. Doğrudan onlardan yapmayacaksanız bile, servis istasyonunda size söyleyecekler, yardım edecekler, doğru olanı seçecekler. Satış salonu, uygun olan elektronik ilk sıraya göre düzenlenmiştir. Kuyruklar var, ancak hızlı gidiyorlar, gerekli parçaları site üzerinden veya telefonla önceden sipariş ederseniz daha da hızlı olacaktır.
Bir süreç olarak hizmet, elektronik sıraya göre çok iyi organize edilmiştir. İadeyi on beş dakika beklemek zorunda kaldım. Büfe ve kahve makinesi bulunmaktadır. Belgelerin mutabakatı ile bürokrasi olmadan iade.
Ayrıca güzel bir yer ve birçok yedek parça var.
Yedek parçaların bekleme süresi çok uzundur. Bir kez geldim ve bir saat, ikinci kez 30 dakikadan fazla hasta bekledim. Çok insan var. İadede bir kişi var. Sanki çalışacak kimse yokmuş gibi geliyor.
Ekranı sipariş ettim, plastik bir kaplama ve kablolar dahil edildi. Sonuç olarak, almaya giderken geri aradılar ve fazladan kayıt yaptırdıklarını söylediler. Sonuç olarak, ekrandan memnun bir yüzmenin yedek parçalar olduğu ortaya çıktı
Yönetici ile 5 puan iletişim kurmak. Ve mağazayı ziyaret ettiğinizde ve malları 1 puan alırken, çok fazla olmasına rağmen ortalama 3 oldu. Sipariş verme ve ürün müdürüyle görüşme aşamasında nüanslar varsa, lütfen bu bilgiyi personele ve tüketiciye iletin!!! Siparişime göre nüanslar vardı, ancak bana verdiğimde onlara işaret edemediler, soruları da cevaplayamadılar (4 elektrikli cam, sedandan 2, istasyon vagonundan 2) hangisinin nerede ve hangi arabadan bana en fazla SKU ile söyleyebildiler, bu arabanın yılı))) ama nüans hakkında (bunlardan birine takılan bir şey) hiçbir şey bilmiyorlar. Tezgaha götürdük ve kendin istediğin gibi anladın))) mağaza fena değil, fiyatlar yeterli, ancak personelin gerekli bilgileri bilmemesi korkunç. Böylece her hafta onlara binebilir ve doğru olanı bulana kadar malları değiştirebilirsiniz)))
Yedek parça satmak için harika bir yer. Bazı avantajlar. Eksilerden, belki kuyruklar hariç, hepsi bu. Genel olarak, her şey yetkin bir şekilde organize edilmiştir. 10 yaşın üzerindeki makineler için daha fazla yedek parça yelpazesi istiyorum.
Bu kuruluşun liderliğine başvurmak istiyorum: Müşterilerle iletişimin kalitesi konusunda çalışanlarınızla, özellikle yedek parça dağıtımında bir kızla sohbet edin. Yine de daha hoş geldiniz olabilirsiniz! Eğer gülümsemiyorsanız, en azından lütfen ve merhaba / tanıklıklarınızı söyleyin. Ne olursa olsun olmak daha sevimlidir...
Biz size para taşıyoruz...
Yedek parçayı doğru seçtiler, ancak iletişim hoş olmayan bir tortu bıraktı.....
Telefonla iki gösterge paneli sipariş ettim. İçeride çok uygun olan elektronik kuyruk var. Daha çok sevdiğim bir kalkan seçtim ve kasaya ödedim. Kontrol için iki hafta veriyorlar.
Uygun bir soğutma radyatörü arıyordum, burada buldum, danıştılar, birkaç seçenek getirdiler, geldim, seçtim, aldım, her şey yolunda.
Eksilerden, ilk kez navigatörsüz giderseniz, bulamaz ve hiçbir yere gidemezsiniz.
Aksi takdirde her şey yolunda.
MotorLand uzun zamandır kullanılmış yedek parça pazarında. Ve bugün Malinovka köyünde depoları var - gerekirse oraya gidiyorum. Her şey otomatiktir, iyi servis hizmeti! Bu sevindirici. Herkesin nüansları vardır, hata bulmamalısınız - müşteriler bunu zamanla anlar, kendi başına geçti.
Herkese doğruluk, net ve hizmette ve kaliteli yedek parçalarda!!
Tavsiye ederim.
Otomobillerde yedek parça satın alma konusundaki sorularım Motorland'da her zaman olumlu bir şekilde çözülmüştür. Telefonla ve yerinde iyi tavsiyeler, seçim konusunda yardım. Siparişin teslim edilmesini beklemek için yer var, catering noktasında beklerken bir şeyler atıştırabilirsiniz. Motorland ile ilgili sadece olumlu deneyimlerim var. Ayrıca bölgede bir servis istasyonu var, hemen yerinde olabilir ve arabaları değiştirebilir veya onarabilirsiniz.
Hayatımda asla bu şirkete başvurmamanızı tavsiye ederim. Puan 0. Benim durumumda motoru değiştirmek için başvurdum. Yöneticiyle sözleşmeli bir motor seçtim, görünüşe göre her şey yolunda. Servis istasyonlarını değiştirirsem 2 aylık uzatılmış bir garanti olacağını söylediler. Bence iyiyim. Ve işte x saati geldi. Arabayı sürdüm ve bıraktım, değiştirmenin 3 gün süreceğini söylediler, belki biraz daha fazla, sonuç olarak neredeyse bir ay boyunca motoru değiştiremediler. Sonunda değişime hakim oldular ve ben arabayı almaya geldim. Her şey yolunda görünüyor, eski motorumu nereden almak istediğimi söylüyorum ve motorum tamamen sökülmüş olarak çıkarılıyor, tüm kasnaklar, kayışlar, yakıt çerçevesi vb. Ne olduğunu ve yedek parçaların nereden geldiğini söylüyorum. Cevap beni şaşırttı - Eğer bir şey uygun değilse, motorunuzdan çıkarırız ve sözleşmeye koyarız ve bunların hepsi sizin izniniz olmadan gerçekleşir. Pekala, sanırım asıl mesele yenisiyle ilgili her şeyin yolunda olması. Diyorum ki, o zaman sözleşme motorundan çıkarılan yedek parçalar bana kutuyu çıkardılar, kutudaki her şeyi söylüyorlar. İşten sonra akşam arabayı alıyordum ve bu kutuda ne olduğunu göremediğim için ölümcül bir hata yaptım. Ertesi gün kutuyu sökmeye başladım ve kayış filtreleri ve birkaç boru dışında hiçbir şey olmadığını fark ettim. Servis istasyonunu aradım, bana hafta sonu motoru değiştiren vardiyanın üç gün sonra aramam gerektiği söylendi. Üç gün geçti, aradım ve bana evet dediklerini söylüyorlar, size tüm yedek parçaların bulunduğu başka bir kutu vermeyi unuttuk. Onlara Minsk'e gitmemem için ama ben Minsk'te yaşamıyorum, 2000 bin km sonra yağı değiştirmek için geleceğim, her şeyi verecekler. Bu süre zarfında sorunlar başladı, araba ya normal şekilde çalışmaya başlar ya da çalıştırılamaz, çekiş kaybolur, yağı sıkar ve doldurma ağzının yağı söküldüğünde, tekerleğin pompalanabileceği en güçlü gazlar gider. 2000 bin kişiyi geçtim, aradım ve öyle diyorlar diyorum. Yanıt olarak, bizi tatilde tamir için kabul eden kişinin olduğunu söylediler. Sonuç olarak, başka birinin beni kabul edeceği konusunda anlaştılar. Arabayı sürüyorum ve uzun süre tekrar unutuyorum, bir şeyler yapmış gibi davrandılar. Yine x'i alma zamanı gelmişti. Geldim, araba sokakta duruyor. Bana orada vermedikleri parçaları alacağımı söylüyorum. Kutuyu çıkardılar, yerinde baktım ama hepsi yedek parça değil. Geri kalanların nerede olduğunu söylüyorum, cevap veriyorlar - arabayı kabul eden kişi tatilden ayrılacak ve verecek, sonuç olarak yedek parçaları hiç vermediler. Hemen bakmamız gerektiğini söylediler. Genel olarak arabayı alıyorum ama aynı sorunlar çözülmedi. Geri sürüyorum ve bırakıyorum. Bir hafta boyunca araba servis istasyonundaydı. Araba bizim için her şeyin mükemmel çalıştığı sürece arıyorlar ve diyorlar. Geldim ve bana, Minsk'te oraya gitmek için yüz kişi bulabileceğiniz bir şeyden memnun değilseniz, bir şeylerin ters gittiğini, sonra geri gelip karar vereceğimizi söylüyorlar, bu sorunları kendimiz çözemeyiz. Sözleşmeye göre söylüyorum, sorunları çözemezseniz motoru değiştirme seçeneği vardır. Ben de satış departmanına gittim. Orada durumu anlattım, oturan adamlar burada değiştirmenin gerekli olduğunu kabul ettiler. Yeni bir motor seçtiler ve arabayı ne zaman değiştireceğine karar verdiler. Ertesi gün, değiştirilmesinin reddedildiğine dair bir çağrı, arabanın çalışmadığına ve acil durum modunda çalıştığına dair video kanıtına ihtiyaç duyulduğunu söylüyorlar. Bir hafta boyunca sorunların videosunu çektim ve gönderdim. SONUÇ olarak: Değiştirmeyi reddeden kişi aniden bir yere gitti ve rızası olmadan kimse değişmeyecek. Böylece garanti süreleri sona erdi. Şimdi sorunlu bir arabam var, sökülmüş motorum ve eksi yaklaşık 8000 beyazım var. Motoru değiştirmek için. MİLLETİNİZ BU ŞİRKETTEN KAÇIN!!!! Hayatımda size bir daha asla hitap etmeyeceğim. iyi günler!!!!!
İlk seferdi, her şeyi beğendim: siparişi koordine etmek ve almak uygun. Hemen hemen her şey ve TÜM arabalar için var! Daha fazla sipariş vereceğim ve döneceğim!)