Geçenlerde Moskova'dan Lizbon'a kamyon taşımacılığı hizmetlerini kullandım. Her şey mükemmel ve mükemmel durumda geldi. Her aşamada yardım ettiler. İlk olarak, evrak işleri hızlı ve sorunsuz geçti. Şirketin yöneticileri her zaman bağlantıdaydı ve tüm sorularımı yanıtladılar, bu da süreci çok daha kolaylaştırdı.İkincisi, kargo zamanında ve mükemmel bir şekilde teslim edildi. Yol boyunca bazı eşyaların zarar görebileceğinden endişelendim ama ambalaj birinci sınıftı. Her şey tek bir çizik olmadan geldi.
Genel olarak, yük taşıma deneyimi olumluydu ve bu şirketi başkalarına güvenle tavsiye edebilirim. Yeniden nakliyeye ihtiyaç duyulursa, tekrar iletişime geçeceğim!
Moskova'dan Sicilya'ya kargo teslim etme deneyimimi paylaşmak istiyorum. Genel olarak süreç sorunsuz geçti ve şirketin hizmetlerinden çok memnun kaldım. Profesyonelliği ve verimliliği için yönetici Alina'ya özel minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Her zaman bağlantıdaydı, sorularımı yanıtladı ve tüm anların çözülmesine yardım etti.
Ayrıca, tüm süreci mükemmel bir şekilde organize eden ve kargomun zamanında teslim edilmesini sağlayan lojistikçi Elena'yı da belirtmek isterim.
Her şey iyi durumda geldi. Ekibe harika iş çıkardığınız için teşekkür ederiz! Gelecekte kesinlikle tekrar iletişime geçeceğim.
23 Mayıs 2024'te Barselona'dan St. Petersburg'a eşya gönderdik, 3 ay boyunca 155 kg kargo gönderdik, 12 Ağustos'ta aldık!!!!!!
Move Home şirketi hayal kırıklığına uğradı, özellikle lojistik departmanının çalışmaları, yönetici Elena her zaman iletişime geçmedi, bir hatırlatmadan sonra abonelikten çıktı. Yönetici Oksana'ya karşı herhangi bir şikayet yok, şirkette sürekli iletişim halinde olan ve başından sonuna kadar olan tek kişi bu, «hizmetin» tüm ayrıntılarını açıkladı
-malları paketledik ve kendimiz mühürledik
-Lojistikçi kargomuzun etiketlerini karıştırdı ve yabancıları farklı bir gönderim numarasıyla gönderdi (yanlışlıkla fark ettiler)
- İspanyol deposuna sevkiyat, yükleme ve teslimatı kendimiz de kontrol ettik
-Kargomuzun nerede olduğumuzu bulmak için aradılar ve yazdılar, şirket değil
İşler çirkin bir şekilde geldi!
9 kutu eşyadan sadece 2'si tanrı'nın formundaydı, giysiler kirliydi, sanki «sanki» değil, sanki yere atıldılar ve çiğnendiler. Beyaz koyun derisi ceket Lidl bakkal torbasına doldurulmuştu.
Ayakkabılar örtülerden çıkarılıp giysi ve çarşaflarla karıştırılarak, eşyaların arasında kitaplar da yatıyordu.
Kutuların ambalajının tamamı deforme olmuş, kirli ve bazı yerlerde yırtılmış, 3 kutu «yeniden paketlendi", daha doğrusu içeriye atılan şeyler, kutulardan birinde erkeklerin kirli eldivenini buldular.
PStation oyun konsolu, kutunun altındaki giysiler arasında herhangi bir ambalaj olmadan uzanıyordu, başlangıçta tüm elektrikli ve ev aletleri köpükle de dahil olmak üzere dikkatlice paketleniyordu!
Maliyet 1400 € 'ya mal oldu ....İşlerin bu durumda gelmesi için, şirket ya da daha doğrusu lojistikçi Elena, kişisel eşyaların neden bu biçimde geldiğine dair müşterilerine böyle bir hizmet ve hizmet hakkında «açıklama» yapmaya zahmet etmedi.
Bu önemli değilse neden eşyaları, bulaşıkları, kitapları ve aletleri paketliyorsunuz?
Müşterilerinin kişisel eşyalarını taşımaya özen ve özen göstermekten sorumlu değilse, şirket neden bu kadar para alıyor ve% 100 peşin ödeme ile?