Dürüst olmak gerekirse, bu noktaya kadar bankayı çok beğendim, 3 aydan fazla bir süredir kartımı bekliyorum onu başka bir bankaya bıraktım önce merkez bankasını Minsk'e götürdüler, sonra Minsk'te neredeyse 3 ay yatıyordu, İki haftadan fazla bir süredir Svetlogorsk'a gönderildikleri söylendi, beni aradıklarını ve kartımın çoktan geldiğini söyleyeceklerini bekliyorum ne tür bir saçmalık olduğunu bilmiyorum.
Berbat banka. Dökülen faturaları satıyorlar, sonra almak istemiyorlar, diğer bankalara gönderiyorlar. Evet ve neden faturanın gerçekliğini doğrulamıyorlar? Teslim olurken bu hizmeti yapıyorlarsa?! Şirketin çok garip düzenlemeleri mi?! Yoksa bu çalışanların amatör faaliyetleri mi?) Ama hafta sonları hiç çalışmıyorum (alışveriş merkezinde olmalarına rağmen
Bir haftadır yurtdışından karta transfer yapılıyor, bundan önce 5 gün beklemek zorunda kaldım. Sorunun ne olduğunu açıklığa kavuşturmak için bir saat arıyorum, telefonu Svetlogorsk'ta veya Minsk'teki ana bankada almıyorlar.
Bu bankayla iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum. Helva kartını sipariş ettim, aradılar, hakkımdaki tüm bilgileri sildiler ve bir ret mesajı gönderdiler (nedeni belirtilmedi). Garip bir banka, ilk defa böyle bir bankam var...
Helva kartını site üzerinden sipariş ettim, kelimenin tam anlamıyla bir gün sonra bankaya davet ettiler. Yetkin bir uzman, kuyruklarda bekleme yok. Hızlı, hızlı, anlaşılır bir şekilde. Uygulamayı indirdim, her şeyi uygulama aracılığıyla görüyorum. Aferin beyler. Benim düşüncem: Bu banka ile uğraşmaya değer.