Этот офис МТС совсем не похож на маленькие и тесные офисы МТС в торговых центрах и на остановках, он красивый и роскошный. Внутри просторно, чисто и удобно. Телефоны и аксессуары красиво расставлены. Вежливые и доброжелательные консультанты помогли с переоформлением номеров. Это лучший офис МТС. Однозначно рекомендую его.
В части помещения находится МТС Банк, так что при желании можно решить и вопросы с финансами.
Bu ofiste, profesyonel olmayan, hizmetle iletişim kurmak için eğitilmemiş çalışanlar, MTS çağrı merkezinde olduğu gibi çalışmaktadır.Bu tür insanlarla iletişim kurduğunuzda, normal insanların ruh hallerini bozmamaları için bunların robotlarla değiştirilmesinin daha iyi olacağını düşünürsünüz.Ayrıca, şirketinizin / veya çağrı merkezindeki çalışanınızın yanlış bir şey yaptığını, sizi yanlış bilgilendirdiğini söylediğinizde çalışanların MTS şirketi ile özdeşleşmediğini de belirtmek isterim, "ben bununla ne alakam var?" Meslektaşlarımın eylemleri için özür dilemek yerine!Bu ofisteydim kısa sürede iki kez, 3 çalışanla konuştum, yukarıda yazdıklarım üçü için de geçerli.Bu nedenle, bu ofisi ve MTS şirketini ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye etmiyorum.
Salon çalışanları emeklilerden para kazanıyor. Büyükannem yalnız yaşıyor, numarayı kendisine yeniden düzenlemeye geldim. Daha önce kocası için resmileştirilmişti. Büyükbabam öldü. Numarayı başka bir kişiye yeniden gönderme hizmeti, tüm telekom operatörlerinde her zaman ücretsizdir. Danışman kız telefonu istedi, ayarları düşürdü. Kişiler, ayarlanmış zil sesi veya ekran koruyucu yoktu. «Peki siz ne yaptınız?" Numarayı değiştirirken bunun normal olduğunu söyledi. Telefon numarası ve ayarlarının bununla ne ilgisi var?
1,5 bin ruble istedim. Telefon kurulum hizmeti için.
Bu gün etrafta olmamamız üzücü. Bu tür çalışanlar işten mahrum bırakılmalıdır. Çalışanlarınızın ahlakına ve eylemlerinin meşruiyetine dikkat edin. Kızın adını bilmediğim için çok üzgünüm, gelip utanmazların gözlerine bakmak isterim.
Tüm ebeveynleri başka bir operatöre taşıyalım!