Belki hizmet normaldir, ama şansım olmadı.
Yeni bir telefon aldım, sım kartı eski telefondan yenisiyle değiştirdim. Kurulum, şifrelerin kurtarılması vb. İle işkence gördüm. Yardım ve tavsiye için uğradım. Uzman Grigory, soyadını hatırlamıyorum, nereden satın aldığımı orada kurmaları gerektiğini sızlamaya başladı.
Başka bir şirketin telefonu, biraz farklı uygulamalar ve ayarlar. Anlamaya yardım etmemi istedi ama yine "bizden satın alsaydılar".
Tamam, dükkan 5 Element yan yana geldi, içeri girdi, döndü. Sorunsuz bir şekilde, çocuklar 5 dakikada anladılar, unuttukları kırbaçların geri yüklenmesine yardım ettiler, iyi günler dilediler ve sorularınız olursa daha fazla içeri girdiler.
İşte mts'nin destek ve Servis hizmeti. "Uzman Gregory'ye" büyük merhaba
Zaten 2 kez parayla aldattılar!!!
Düşük kaliteli bir cihaz sattılar, bu salondaki bir uzman, masrafları kendisine ait olmak üzere bir inceleme yapılmasını tavsiye etti, bunu daha hızlı olacağı gerçeğiyle haklı çıkardı ve şirketin uzmanlık parasını iade edeceğinden emin oldu. 52 ruble iade edilmedi. En azından sözleşmeyi feshettiğiniz ve bu cihazla ilgili yükümlülüğünüzü kaldırdığınız için teşekkür ederiz.
İkinci kez, düşük kaliteli bir cihaz için para iadesi talep ettiler. Çalışan, MTS-Money aracılığıyla parayı iade etmeyi teklif etti. Para çekme ücreti olmayacağını söyledi. Geri ödemenin miktarını biliyordu. Para bakiyeye geldiğinde, karta çekildiğinde komisyonun 60 ruble olduğu ortaya çıktı.
Çağrı merkezinde de bu konuda yardım etmeyi reddettiler.
Sadece kelime yok. Tüketicileri ne kadar dolandırabilirsiniz?
Danışman Dmitry çok kibardı. İlgilendiğiniz konuları netleştirdi. Benim için en uygun ve uygun çözümü tavsiye ettim. Teşekkür ederiz!
Belki şanslıydım ama neredeyse hiç sıra yoktu.
Sahtekarlar ve dolandırıcılar gibi davranıyorlar! 2018 yılında MTS Home Internet'e bağlıydım. Beltelecom'dan girişimize fiber optik gönderdikten sonra, Lobanka 14 sokak adresindeki MTS ofisine geldim ve yeni operatöre geçiş nedeniyle sözleşmeyi feshetmemizi istedim. Benden artık kullanmadığım internetin borcunu ödemem istendi. Ben ödedim ve kameraman kız her şeyin yolunda olduğunu söyledi, konuşma sona erecek! Ancak bir yıl sonra icra memurlarından Mts'ye olan borcun 70 ruble tutarında bir celp aldım. Sadece operatörün kızı borcun ödendiğini söyleyerek beni kandırdı. MTS benim için 20 ruble tutarında bir borç daha buldular ve cezanın uzun süre büyümesi için özel olarak yaklaşık bir yıl daha beklediler. Bundan sonra, miktar 70 rubleye yükseldiğinde, bu miktarı geri alınması için Partizan bölgesinin cezasının icra departmanına gönderdiler! Bölüm bana bunu her zaman müşterilerini aldatarak yaptıklarını söylediler! Belarus'taki MTS dolandırıcı olarak çalışıyor ve her şeyden kaçıyorlar! Böyle bir MTS markası, Rusya'da yaşıyorum ve hiçbir şikayetim yok, ancak neden Belarus'ta MTS markasını kullanarak aldatıcı ve dolandırıcı olarak çalışıyorlar ve bunun için herhangi bir sorumluluk üstlenmiyorlar! Belarus'taki MTS, MTS markasının utançıdır! Ama hepsi bu kadar değil! 4g teknolojisini kullanıyorum, bir yıl önce ailemi 1300 bela kandırdılar.ruble. Bu şirkete ödemek zorunda kaldıkları. Neden Rusya'da her şey yeterli ve dürüst ve Belarus'ta bu bir aldatmaca ve sahtekarlıktır!
Yöneticiler bazı züppeler. Servis yaparken öyle bir his var ki yalvarmaya ve bir şeyler için yalvarmaya geldim. Bana iyilik yapmaları onlar değil, bir şekilde eğilip bir şeye yalvarmam gerekiyor.