Mükemmel bir ekip, her zaman buluşmaya giderler, ekiple ilgili sorun yoktur, her şeyi açıklıyorlar ve hatta indirimden tasarruf ederek Minsk'ten istenen rengin telefonunu bile getirdiler
Belarus'ta dinlenirken bir Belarus SIM kartı vermek için uğradım. Belarus'taki MTS salonlarında her zaman gerçekten şaşırtan şey budur, dört ila beş çalışandan sadece bir çalışanın müşteri hizmetleriyle ilgilenmesidir. Gerisi kendi işleriyle meşgul. Bu salonda da öyle. Salona geldiğimde orada ziyaretçi olmadığı için şanslıyım. Ve çalışanlardan biri benim için SIM kart tasarlamaya başladı. Bu süre zarfında üç müşteri daha yaklaştı, ancak bir nedenden dolayı hepsi benim için sıraya gönderildi ve salonun diğer üç çalışanı kendi "önemli" işleriyle uğraşmaya devam etti. Belki bir şeyi anlamıyorum, ancak Rusya Federasyonu'nda, MTS salonlarında böyle bir şey görmedim.
SİM-ku bana oldukça hızlı bir şekilde kayıt yaptırdılar, hizmet kibar ve cana yakın!
Az önce hizmetin hiç kibar olmadığını söyleyebilirim, ancak sorunla başa çıkmaya yardımcı oldular! Bunun için elbette çok teşekkür ederim! Ama lütfen, biraz daha hoş geldiniz!!!
İğrenç bir şekilde, bu tatlı kızlardan biri bugün tatil öncesi ruh halini tamamen mahvetti ve pratikte onu hediyesiz bıraktı...Öyle oldu ki, yanlışlıkla yanlış numaraya mal için ön ödeme yaptım (iki hanede yanıldım) Aynı zamanda bankaya gittim, çekin bir çıktısını aldım, tüm bunları kabinde sağladım....Çalışan benden para göndermem gereken telefon numarasının sahibinin verilerini talep etmeye başladı (doğru numarayı), kızlar, canlarım, belki bir şekilde orada olmanız gerekir, ancak özellikle tüm bu verileri benim adıma göre gördüğünüz için hizmetlerini kullandığım internetteki tüm markaların pasaport verilerini bilmenin mümkün olmadığını anlayın...Bence bu sadece sizin ilkeniz ve zararınızdan kaynaklanıyor, bankaya gittiğimi, salona gelip oynayabilmek için bir çıktı aldığımı mı düşünüyorsunuz? Nedense, makul bir şeyi açıklasaydı bile beni bir kart için eve gönderdim, bunun sonucunda karttaki, telefondaki para veya satıcıdan ön ödeme yapılmadı....Müşterilerinizden ne kadar yorulduğunuzu, dikkatinizi ve anlayışınızı yüzünüzde okuyorsunuz, tamamen sıfır Sizden müşterilerin önünde kemerinize eğilmenizi istemiyorlar, ancak temel dikkat ve saygı dahil edilebilir mi? Sonuçta, paranın satıcıya ulaşmasını en iyi nasıl yapacağımı iyi bir şekilde açıklamak mümkündü, hayır, bir eşek gibi dinlendim - Fse'yi tercüme etmeyeceğim! Kısacası, gelecek tatillerde sizi mutlu etmek için, tatiller için uzun zamandır beklenen hediyeleri ve iyi bir ruh halini beklemelisiniz!Zaten oradaki personeli değiştireceksiniz, salona girerken ekşi yüzlerine bakmak mide bulandırıcı, daha önce gülümsemişlerdi...
Prensip olarak, bölüm fena değil ve ürün yelpazesi iyi, ancak kötü bir şekilde yerleştirilmiş, sıkışık bir alan ve sadece saat 20: 00'ye kadar çalışıyor, hesabınıza para yatırmak için zamanınız yok.
Burada telefonlar satılıyor, telefon ve diğer hücresel hizmetler için ödeme yapabilirsiniz. Hoş ve kibar yardımcılar, son zamanlarda fiyatı arttı, ancak bu korkunç değil
Telefonu satın aldım ucuz değil Samsung GALAXY S8 camı yapıştırdılar bunun için kötü para ödediler ve telefonu çizen plastik bir kılıf sattılar çok memnun değiller