Bana hangi seçenekleri sunabileceklerini sormaya geldiğim iki cesarete yaşayan bir ruhla değil, bir uzman bana tolonci'yi almasını söyledi, tabiri caizse kader değil, neden küçük bir dükkanda toloncenleri olan bir pencere var ve aynı zamanda yalnızdım hizmet "yükseklikte"
Korkunç tavır!
Bugün Masherov'da, 29.12'de, müşteriden başka pencerede kimse yoktu, noktada 2 uzman, 27 numara alındı. 5-7 dakika geçtikten sonra beni aradılar ama🤷♀️
Pencerede müşteri şu soruya cevap veriyor: nereye gitmeli?, spvnt: 15-20 dakika daha bekleyin! Noktada kimsenin olmadığını fark edeceğim! Bu nedir bu? Servis edilme arzusu tamamen ortadan kalktı!
İncelememin güvenilirliği video kameralarla kontrol edilebilir! Yönetime sormak istiyorum: personel yönetim için mi yoksa müşteriler için mi çalışıyor? Personel ile brifing vermenin ve kalite yönetimini bir kez daha tanımanın gerekli olduğuna inanıyorum!