Salonlarına 2 küçük çocuğuyla geldim. Sadece bir sütun almak istediler. Kuyruğu uzun süre bekledikten sonra sıradaki bizdik... Mts'de satın alma işlemim olduğunu görünce, onlara göre daha hızlı hizmet edecekleri bir sonraki müşteriyi almaya karar verdik. Ruh halim bozuldu, başka bir mağazadan satın almaya karar verdik. Bu bakımdan tortu kaldı.
Onarımlar devam ederken tamir için sigorta saatlerini teslim ettim sigorta sona erdi. Ancak saati almaya geldiğimde uzatılabileceğini öğrendim. Doğal olarak sigortayı yenilemek artık mümkün değildi. Önceden uyarmak o kadar zor olmadı mı, uzatmak mümkün. Sigortasız kaldığım için çalışanlara teşekkür ederim
Hizmetin mantığı net değil. Salonda 2 kişi var, biri dekorasyon yapıyor, diğeri sadece salonda yürüyor (ziyaretçi yok). Kuponlu müşterilere neden ikisine aynı anda hizmet veremediğiniz belli değil
İyi günler. Bu mağazayı tavsiye etmiyorum. Satış danışmanı benim görüşüme göre doğrudan görevleriyle ilgilenmiyordu. Ben bir açıklama yaptığımda kıkırdadı ve bir şey söyledi, ben duymadım. Zaman harcadım, hiçbir şeyle gitmedim. Ama sadece doğum günü için bir hediye almak istedim.
Uygun konum, danışman satıcıya sahip olduğum için şanslıydım, birkaç günlüğüne gelenler için hızlı ve yetkin bir şekilde kabul edilebilir bir tarife aradım
Her şey en üst düzeyde, yetkin danışmanlar doğru akıllı telefonu veya aksesuarları seçmenize yardımcı olacak, hızlı bir şekilde taksit planlayacaklar, sıra elektronik, ancak hızlı bir şekilde tüm kasalar her zaman çalışıyor
Vitebsk'teki çalışanların kaba ve alaycı iletişimi.. Ücretli hizmetler empoze etmeye çalışıyorlar.. alay ediyorlar.. sırıtıyorlar.. kaba davranıyorlar.. SIM kart verdik.. binadan çıkıyorduk.. Bir çalışan peşimize koştu ve bir nedenden dolayı fotoğrafımızı çekti.. Alkol veya uyuşturucu sarhoşluğu içinde olduğu hissi! Sım kartı 1,5 saat boyunca verdim.. Asla mts'ye bağlanmayın..
Gerekli hizmetleri alma umuduyla saat 4'te, mesai saatleri içinde iletişim salonuna geldiler, çalışmadıklarını gerekçe göstererek hizmetimizi reddettiler. Çalışma saatleri henüz bitmedi ve bugün (14 Ekim) çalışmadıklarına dair herhangi bir duyuru yapılmadı.
Yerel sım kartınızı pasaport verileriyle kaydettikten sonra, geziye veriler hemen sızdırıldı. Reklamlar, teklifler başladı ve bir hafta sonra bir hafta sonra bazı bankalar (bence iyi günler) borç vb. Hakkında sms göndermeye başladı
Rusya'dan Belarus'a bir yolculuğa çıktıktan sonra, mobil iletişim konusunu incelemeden, devlet topraklarına girdikten sonra, dolaşım bir mobil hesapta para yedi, internet ve gezgin bağlantısı kesildi.
Moskova Ave'deki MTS ofisinin çalışanları sayesinde. 1 Vitebsk şehri iletişim kurmayı ve seyahate devam etmeyi başardık. Bunun için çok minnettarız!
Güzel salon. Kibar çalışanlar yetkin bir şekilde tavsiyelerde bulunur ve sorunların çözülmesine yardımcı olur, elektronik kuyruk, ancak sooooo uzun bir bekleyiş.
Mts'ye girdim, aceleyle telefon almadan taksit ödemeden onlardan kulaklık satın almanın mümkün olup olmadığını sormak istedim, bu yüzden danışman (kızıl saçlı, patlamalarla) bir soru sormak için bir bilet için bekleme sırası gönderdi, çok acelem olduğunu söylüyorum ve o cevap verdi: peki, meşgulüm.. yani bu hizmet elbette ne danışman yoktu, ne merhaba ne de hoşçakal !! Kolektif çiftlik Vitebsk'ten asla ayrılmayacak!! :/
Nispeten büyük olmayan bir departman, personeli işlerini anlayan gençler, bazı önemli sorunlar olması durumunda merkez ofise gitmenize gerek olmaması uygundur
Orijinalini göster
2
1
Kurumun yanıtını göster
Валя Стальмачёнок
11. seviye şehir uzmanı
12 Mart 2021
Mikro sım kartını uygulamamızla değiştirmemiz gerekiyordu, bu salona gittim, burada elektronik bir kuyruk var, bilmiyorum belki böyle bir zamanda geldim ama çok uzun bir süre, bir saat kadar bekledim, ancak bakım için her şey yolunda, çok kibar çalışanlar sım'i yenisiyle değiştirdiler. çok ucuz ve ayrıca indirimli bir dava sundular.
Orijinalini göster
3
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
7 Aralık 2019
İyi hizmet, ancak bir dezavantajı var, danışmanlar birbirine o kadar yakın ki müşterilerle çalışmayı engelliyor, çünkü tüm danışmanlar müşterilerle aynı anda konuşurken, danışmanın müşterisine ne söylediği tam olarak belli değil