Değerli mağaza çalışanları,
10 Kasım 2024'te malları krediyle satın aldım ve kayıt sürecinde Kaspersky, ekran koruması, «Kredilendirilecek» abonelik ve «Güncel kalın» hizmet paketi gibi ek hizmetler benim iznim olmadan bana bağlandı. Danışman sadece "Max Life" sigortası konusunda uyardı.
21 Kasım'da bu hizmetleri devre dışı bırakmak için mağazaya geldim, ancak satıcı bunları bağlayanın kendisi olmadığını ve nasıl devre dışı bırakılacağını bilmediğini gerekçe göstererek bunu yapmayı reddetti. Yardımsız kaldım ve günü boşa harcadım.
Yukarıdakilerle bağlantılı olarak, iznim olmadan bağlı tüm ek hizmetlerin derhal bağlantısını kesmenizi rica ediyorum.
Çünkü bu hizmetlerin bağlantısının üzerinden henüz 14 gün geçmedi.
Bu sorunun anlayışınızı ve hızlı çözümünüzü umuyorum.