Прекрасный центр, всё новое, современное, приятно находится в зале ожидания очереди,много места, удобные кресла. На ресепшене очень приятные сотрудники, пытаются вникнуть в проблему, подсказывают как лучше можно сделать,работают на совесть, не пытаются побыстрее избавиться от клиента, а реально пытаются разобраться в ситуации. Мне повезло получить услугу в 4 окошке у Людмилы Александровны, очень тактичная, внимательная, вежливая, приятная девушка,которая сопереживает и пытается помочь в решении проблемы. Услугу получила с первого раза быстро и без каких-либо заморочек.Хотя до этого в других МФЦ возникали проблемы,приходилось обращаться до трёх раз с аналогичной проблемой. Очень понравился центр, буду и в дальнейшем сюда обращаться.
2.12.24. Ailemiz belgeleri almaya ve daha sonra dosyalamaya geldik.
Salona girdim, hemen terminale yürüdüm, çünkü önceden rezervasyon yapıldı.
Natalya Sergeevna (yanılmıyorsam, sarı saçlı uzun boylu), hemen tüm salona: " Kızım, almaya hazır mısınız? " Merhaba diye bir şey duymadım. Cevap verdim, evet, çünkü terminalden bir rezervasyon numarası almanın gerekli olduğunu biliyordum.
Ve o, yardıma ihtiyacım olup olmadığını sormadan, yine tüm salona, bundan sonra öğretici bir tonda ne yapmam gerektiğini öğretmeye başladı!?!
Merhaba dedim ve görünüşe göre bu baskıdan şaşırdım, acele ettim ve randevu almak yerine normal bileti canlı sıraya aldım.
Bundan sonra, ona yaklaştıktan sonra, kibarca canlı kuyruğun bu kuponunu iptal etmenin mümkün olup olmadığını sordum, çünkü bir ön kaydım var. Bunun için hemen kaba bir biçimde, şimdi saat sekize kadar burada oturacağım ve hiçbir şeyi değiştiremeyeceğim söylendi. Ben abaldela'yım, dürüst olmak gerekirse, bir devlet kurumunun çalışanının bu iletişiminden. Sonra, kuponu sorunsuz bir şekilde iptal edebileceğinizi söyleyen meslektaşına gittim.!!!
İlk olarak, Natalya Viktorovna neden bilerek yanlış bilgi veriyor??
İkincisi, iletişimin neden bu kadar uygunsuz bir tonda ve bu kadar hoşnutsuz, hoş karşılanmayan bir tavırla gerçekleştiğidir. Bana sarılmamı istemiyorum, sadece kibarca ve yetkin bir şekilde konuşmamı istiyorum, onu ziyarete değil, belgeleri almak için devlet kurumuna geldim.
Çalışanın yorgun olduğu açıktır, ancak buna rağmen ziyaretçilerle kibarca konuşmak ve azarlamak gerekli değildir! Kendim çok sayıda insanla çalışıyorum ve neden bahsettiğimi biliyorum. Kendime böyle bir şeye izin vermiyorum.
Lütfen çalışana karşı önlem alın. Bu davranış kabul edilemez!!!
N.A. Kuznetsova'ya özel minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. İşimin profesyoneli. Yardımınız ve ilginiz için çok teşekkür ederim. İçtenlikle yeni yılınız kutlu olsun kutlu olsun! Size sağlık ve işte başarı.!!! Saygıyla. Voyvodalık.V.A