Kız arkadaşıma doğum günü için mükemmel bir hediye vermek istedim - Dyson Airwrap Complete Long HS05 saç kurutma makinesi şekillendirici. Bakır vurgulu bir Berlin masmavi rengi seçtim, sevineceğini düşündüm! Ama bunun sahte olduğu ortaya çıktı, orijinal Dyson değil! 🤯 Kalite korkunç, gerçek Dyson ile karşılaştırılamaz!
"Şık Yeni Hayat", sahte ürünler satmaya ve insanları yanıltmaya nasıl cüret edersiniz?! Dolandırıcılığınız çok kötü! 😡 Kalite ve özgünlük vaat ederek müşterileri bu şekilde nasıl manipüle edebilir ve sonuç olarak sahte satabilirsiniz?! Şimdi kendimi aldatılmış hissediyorum! 🤬 Bu güven ihanetini sizi asla affetmeyeceğim ve asla salonunuza dönmeyeceğim! Herkese "Yeni Şık Hayatı" atlamasını tavsiye ederim!
Zor bir durumda verdiği yardım için Yönetici Victoria'ya teşekkür ediyoruz. Victoria bu soruna hızlı bir şekilde bir çözüm bulabildi. Şirket yönetiminden vicdanlı ve mükemmel çalışmaları için Victoria'ya ödül vermesini istiyoruz.
Artıları yok! Kesinlikle tavsiye etmiyorum!!!!!! Tüm salonlar için konuşmayacağım, bu sadece Minsk Ave.Rokossovsky, 2 alışveriş merkezi «HİPPO» için geçerli.
Durumu anlatacağım ...... 07.04.2024 tarihinde, telefon satın almak için yukarıdaki salona karımla ulaştık – maliyet 899 ruble. Taksit olup olmadığını sordular (sitede taksitin% 0 olduğunu da belirtiyorlar), cevap verdiler, maks. 200 ruble ön ödemeli bir telefon almaya karar verdik. Garantiyi sordular, öyle görünmeye başladılar, ama ek bir garanti verebilirsin, sordular: ne kadara mal olacak, genç adam cevap verdi: orada 2 ruble saçmalık var. ayda 24 ruble, 2 yıl – 48 ruble olduğunu düşündük. kabul ettiler.
Kayıt olduktan sonra belgelere bakmaya başladılar.. nihai miktar 1361 ruble. bu bir şoktu!!!!! Çeke baktık telefonun maliyeti bir şekilde 899 ruble yerine 1049 ruble, ek garanti 209 ruble oldu.ayda r), bizimle anlaşma yapmadan, 45 ruble değerinde çevrimiçi kursa bir çeşit erişim eklediler.!!! Camı 10 ruble için yapıştırdılar, ancak bu hizmetin ücretli olduğu konusunda uyarmadılar! Genç adama şu soruyu sordum: Neden bilgilendirmiyorsunuz, sadece kişisel olarak ücretli hizmetler ekliyorsunuz, buna kaba bir cevap aldım: Sizi bilgilendirmeye gerek görmüyorum! Ayrıca, genç adama neden fiyat etiketinde olduğu gibi çekte fiyatın neden 899r olmadığını, 1049r olduğunu sorduğunda, yine kaba bir şekilde cevapladığı 5000r koyardınız: sadece bize ACIDIKLARI için 5000r koymadınız!!!!!!!!! Malları salona iade ettiler!
Sonuç:
1. Taksit yerine (taksit planından bahsetmemize rağmen) yıllık yüzde 13,5 oranında kredi verdiler!
2. Sonuç olarak 209 rubleye mal olan ek garanti konusunda aldatıldılar. ayda 2 ruble değil.
3. Şahsen, alıcıyla anlaşmadan, fiyata 45 ruble değerinde ek seçenekler eklediler. (bunun ne olduğunu net bir şekilde açıklayamadılar bile).
3. Ücretli hizmetler hakkında sizi uyarmazlar veya bilgilendirmenin gerekli olduğunu düşünmezler.
4. Çekteki malların değeri, fiyat etiketindeki değerle eşleşmiyor.
5. Müşteriye karşı son derece saygısız ve kaba muamele!!!!! (sadece bize acıdıkları Ve alıcıyı hiçbir şey hakkında bilgilendirmeye gerek duymadıkları için çeke meblağı daha fazla yazmadılar).
Bu salona daha fazla adım atmayacağım!!!!! İnsanları aldatıyorlar!!!!! Dikkatli olacağız, herkese kendinize sorun, her şeyi kontrol edin!!!!
Bu salonu tavsiye ediyorum, özellikle danışmanların çalışmalarını övüyorum, çünkü bana ilgilendiğim her şeyi açıkladılar ve anlattılar ve ayrıca hediye olarak telefon seçiminde yardımcı oldular, bu soruyla baş ağrımdan mahrum kaldım, sadece burada iletişim kurmaya çalışacağım, buraya gelmekten çekinmeyin)
İyi günler. Pritytsky'nin "Bağlantıda " satış noktası hakkında inceleme 156. Vladislav Varapaya'nın mükemmel hizmeti ve yetkin tavsiyesi! Mallar için hızlı bir şekilde taksitler düzenledik. Tüm ödeme koşullarından bahsettiler. Rahat ve sıcak bir atmosfer. Hizmetiniz ve harika çalışmanız için teşekkür ederiz.
Yeni yıldan önce kendime bir SIM kart verdim, birkaç hafta sonra aynı salonda bu hesabı ve üzerimde düzenlenebilecek diğerlerini kapattım. Nisan ortasında a1'den faturaların ödenmemesi konusunda iki talep aldım. Her ikisini de ödedim ve bilgileri açıklığa kavuşturmak için başka bir ofise gittim, burada bir talepte bulundular, çünkü bu faturaları kendim için düzenlemedim. Bir süre sonra bu ofisten beni aradılar ve bir hata olduğunu söylediler, üzerime bir sım kart açmadılar, hemen 3'ü açtılar ve görünüşe göre hava için aynen böyle 30 ruble ödedim. Özür diledim ya da tazminat almadım, açıklama için ofise iki kez başvurdum - tepki yok. Ya bu tam bir beceriksizliktir ya da orada, onların bilgisi olmadan insanlara sol sım kartlar veren *** çalışırlar. Dikkatli olun ve buranın etrafından dolaşın!
Ücretli bir melofon hizmeti bağladık sım kart verirken dikkatli olun
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Виктория Олешкевич
6. seviye şehir uzmanı
22 Haziran 2021
Çok güzel bir mağaza. Burada ilgilendiğiniz bir sorunun cevabını öğrenebilirsiniz. Çok çeşitli ürünler, burada her şeyi bulabilirsiniz: Stres önleyici, telefon, tablet, telefonunuz için dik bir tarife, ev aletleri.
Hizmetten çok memnunum, satıcılar çok özenli ve durumuma göre cihaz seçiminde bana kolayca yardımcı oldular.
Yüksek hizmet seviyeniz için çok teşekkür ederim)
Çalışanlar size doğru olanı söylemeyecekler. Ve emekliler genellikle boşanabilirler. Bir soruyu asla cevaplayamazlar ve nitelikli yardım veremezler. Korku
Salondan çok memnunum! Danışmanlarınızın yardımıyla pek çok telefon satın alındı! MTS ile ilgili olmayan tüm soruların cevapları alındı ve telefona yüklendi.Aferin beyler!
Korku! Sım kart satın almak için 25 dakika harcamanız gerekiyor aynı zamanda hala fotoğraf çekiyorlar.
Sanki NKVD'NİN gizli departmanında işe girmeye gelmişmiş gibi.