Malların dağıtımında personelin kaba tavrını beğenmedim. Değişiklik yoksa, bunun müşterinin sorunu olduğu ortaya çıkıyor mu? Ve kartla ödeme yapma olasılığını arama teklifi hakkında konuşurken, mağaza kapanana kadar "domuzla acele etmeyi" önermediğiniz için teşekkür ederim
Gerekli oldukça nadir parçayı uygun bir fiyata buldum. Her şey hazırdı, bir gün sonra geldim ve yerinde aldım, kartla ödeme var. Hızlı, net ve rahat bir şekilde, ilk gün kapanmadan önce gelmek mümkün olmadığında, yönetici teslimatı düzenlemeyi teklif etti. Genel olarak, hiçbir şikayet yoktur, açıkça çalışırlar.
Cumartesi günü saat 15: 15'te geldiler. Kapılarda ve haritalarda Cumartesi günü saat 16: 00'ya kadar çalıştıklarını yazıyor. Kapı kapalı, telefona cevap verilmedi. Hak edilen 1
Dizüstü bilgisayardaki matrisin değiştirilmesi. Fiyat, diğer mağaza ve hizmetlere kıyasla çok hoş bir şekilde şaşırttı. Uygun matris modeline göre çok hızlı bir şekilde yönlendirildik. Sipariş Cuma günü, zamanında teslim edildi, Cumartesi günü. Matrisin evlilikle birlikte olduğu ortaya çıktı, kusurlu parçanın değiştirilmesi veya paranın iadesi ile bağlantılı olarak cehennem çemberlerinin başlayacağını ve işkencelerde yürüdüğünü düşündüm.... Ama ofise geldiğimde hemen ve gereksiz soru sormadan bir parçayı değiştirdiğimde ne kadar şaşırdım. Çok memnun kaldım ve şimdi nereye gideceğimi biliyorum.
Çok hoş ve kibar personel!
Tavsiye ederim!
HP Pavilion 4730s dizüstü bilgisayar için klavyede bir çıkartma satın aldım. Dün aradım, kullanılabilirliğini ve maliyetini netleştirdim (Minsk'teki en düşük olduğu ortaya çıktı). Bugün geldim, aldım. Çevrimiçi mağazanın çalışmasından memnunum. Satışlarınızda size bol şans!
İyi bir şirket. İhtiyacım olanı seçtiler, nasıl kurulacağını anlattılar. Her şey açık. Bir dahaki sefere yedek parçaya ihtiyacım olduğunda kesinlikle bu şirketle iletişime geçeceğim.
İşte bu şirketle etkileşim geçmişim.
İlk haftanın Pazartesi günü Minsk'teki ofisi aradım ve Brest'e teslimat siparişi verdim. Bana teslimatın Çarşamba günü yapılacağı ve tekrar arayacakları söylendi. Çarşamba günü, elbette, herhangi bir çağrı almadım.
İstihdamıyla bağlantılı olarak, yalnızca ilk haftanın Cumartesi günü açıklığa kavuşturmak için aradım. Sipariş olmadığını söylediler, ancak şimdi sipariş verebilirsiniz ve teslimat ikinci haftanın Pazartesi günü yapılacaktır. Katılıyorum, şimdi Brest şubesine bilgi verecekleri konusunda bilgilendiriliyorum, ardından oradan beni geri arayacaklar. 2 saat sonra aradılar. Meşguldüm (dürüst olmak gerekirse bu aramanın bir buçuk saatini bekledim) ve aramayı görmedim. Serbest kaldım, zili gördüm, geri aradım - sessizlik. Tamam, iş gününün bitebileceğini anlıyorum. İlk haftanın Pazar günü kimse beni geri aramadı, günün ortasında kendim aramaya karar verdim. Kaldırdılar, neye ihtiyacım olduğunu tekrar sordular. Harika, üçüncü kez açıklıyorum. İkinci haftanın Pazartesi günü teslim edeceklerini söylüyorlar. Harika!
İkinci haftanın Pazartesi günü, gün boyunca arama yapılmaz. İşten sonra akşam ararım, açıklığa kavuştururum. 30 dakika sonra sipariş ettiğimin geleceğini söylüyorlar. Harika! Oraya uçuyorum. Dakikada bir geliyorum, içeri giriyorum, 5-10 dakika beklemem gerektiğini söylüyorlar. Tamam, bekliyoruz.
25 dakika bekledikten sonra teslimatı bekledim. Tamam, gidecek, her şey oluyor. İçeri giriyorum, bana sipariş veriyorlar. Bu arada, acer aspire es1-571 için bir soğutma sistemi sipariş ediyordum. Ona bakıyorum ve burada bir şeylerin ters gittiğini anlıyorum. Paketi ters çeviriyorum ve bunun aspire es1-531'deki soğutma sistemi olduğunu görüyorum. Bunu söylüyorum, bana tüm normların uyumlu olduklarını söylüyorlar (spoiler uyarısı: asla uyumlu değiller, çünkü sabitleme cıvataları için yerler farklı konumdadır + termal dağıtım platformu tamamen farklı bir şekle sahiptir). Gidip iki kez kontrol etmem için teklif edilen uyumluluklarından şüphelendiğimi söylüyorum. Sanırım belki bir şeyi tamamen anlamıyorum ve / veya aklımdan kurtulmuşumdur. Tamam, kabul ediyorum, yemeği kontrol edeceğim ve elbette haklılığımı tam olarak onaylıyorum.
Perde.
Sonsöz.
Siparişimi unuttuğum için iki günlük teslimat beklemek bir hafta sürüyor, ancak sonuç olarak sipariş ettiğimi kesinlikle almıyorum. Harika, teşekkürler, artık ayağınızla değil (bu durumda fare imlecinizle değil).
Artıları: Minsk'te kabul gören hoş bir genç adam / gençler.
Eksileri: Unutkanlık, siparişten teslimata kadar noktasızlık, şüpheli profesyonellik seviyesi.
Çok sık burada yedek parça satın alıyorum. Bazen elbette sürprizler olur, ancak iade / değişim ile ilgili hiçbir soru sorulmadı. Kalite hakkında soru sorarsanız, açıkça Çin mi yoksa normal mi diyorlar
Orijinalini göster
4
Kurumun yanıtını göster
D
Dmitry R.
12. seviye şehir uzmanı
17 Kasım 2023
Birkaç kişi oturuyor ve sipariş veremiyor. Ve telefonda bazı kişisel meseleleri tartışabilen biri. Yakınlarda daha hızlı adamlar var.
Çin'den yedek parça taşıyorlar. Ali'den daha pahalıya mal oluyor ama beklemeye gerek yok. Bir şey olursa bir garanti veriyorlar — değiştirebiliyorsunuz.