Bulunduğum en kötü eczane!
Her şeyi anlıyorum, kuralların sıkılaştırılması vb. ama eczacı bana ne sipariş ettiğimi ve ne için olduğunu sormaya başladığında - bu çok fazla. İnsanlarla daha az iletişim kurmak için uygulamalar aracılığıyla sipariş veriyorum ama onun için yeterli değil, söylemem gerekiyor.
Servis sıfırda, zar zor konuşuyor, maskeden ve camdan hiç duyulmuyor. İnsanlara 10 dakika hizmet veriyor!
Tüm eczanelerde genellikle en fazla 3 dakikam vardı, ama burada 20 dakikadan fazla kaldım! Ve bu, eğer öyle diyebilirsem, ikinci ben olmam şartıyla.
İlaç seçimi fena değil, ancak personel ya eğitimsiz ya da çalışmak istemiyor. Kartın telefon numarasını değiştirmem gerekiyordu ve bana bunun mümkün olmadığını söylediler, yenisini verin. Ancak zincirin başka bir eczanesinde bunu sorunsuz bir şekilde gerçekleştirdi
В аптеке с утра нет сдачи 4210 рублей с пятитысячной купюры. Фармацевт не в курсе, что по закону обеспечение сдачи покупателю-обязанность продавца. В разговоре фармацевт упомянула, что "вообще такие купюры не берет". Эта аптека-частная лавка что ли, где продавец решает, какие деньги брать, а какие нет? Неужели руководству так сложно обеспечить размен в кассе?