Сегодня из за водителя, который отказался ставить багаж, за который мы оплатили, испорчено было всё настроение.
Мы купили три билета, с уточнением, что будет автобус. Но по факту приехал бус. Мы оплатили за багаж. Кассир Смолякова Н знает ли вообще, что в бусах нет Багажного места? Либо они эти деньги себе забирают?
Когда началась посадка, мы попросили чтобы нам открыли багаж, но водитель самый грубый грубиян, которому лечится надо, вместо нашего Оплачего багажа поставил два пакета с искуственными цветами, которые он вез от начала до конца для цветочного магазина, за отдельную плату. И весь наш багаж был у нас на коленях. Мы начали возмущаться, но всем мыло абсолютно пофиг, особенно водителю.
Марка машины водятла FORD K 027 EO , он так же может не пустить в салон с багажом, который не облачен. Никакой совести ни у компании, ни у водителя. Покупали билет по адресу Саратов улица Аткарская 31.
Eğer -10 puan olsaydı, onu koyardım. Çünkü bu ulaşım kalitesi ve yolculara karşı tutumu hiçbir yerde mevcut değildir. Bu şirketin hala bir şekilde var olmasına şaşırdım. Yolcuları için ücretli tuvaletler hala çiçeklerdir. Ancak büyük bir otobüs için daha fazla ücret alıyorlar ve aslında küçük bir otobüs geliyor. Ve fark geri dönmüyor!!!! Ve işçiler her şeyin yolunda olduğunu ve planlandığı gibi davranıyorlar, kimse hiçbir şeyi iade etmiyor ve yardım hattından sadece tüp almıyorlar! Mikriklerin sapkın konfigürasyonu, yol boyunca acı çekmenizi sağlıyor ve bir gün çantam alt kattaki ocaktan eridi ve neredeyse içindeki hediye eridi - kimse bu zarara kızmıyor! Yedek lastiğin koltuğun yanındaki kabinde olduğu ve ayaklarını koyacak hiçbir yeri olmadığı durumlar olmuştur. Bu şirketi atlamanızı ve asla tanıdıklarınıza tavsiye etmemenizi, alternatif seçenekler seçmenizi öneririm. Ya da aşırı durumlarda, bu şirketten sadece büyük otobüslere binmek - ancak büyük bir otobüs için daha pahalı bir bilet ödeyerek, aradaki farkı iade etmeden size küçük bir mikrik verilmeyeceğinin garantisi yoktur.
12/31/24 saat 17:00'de Engels'ten St. Petersburg'a gittim. Araba - fordA449YY
Beni nereye götüreceğimi, hem sevk memuru hem de şoförle birkaç kez kararlaştırdı.
Belirlenen saatlerde, sürücü oylamaya rağmen Jübile durağının yanından geçti. Durmadan önce annem bana arabada eşlik etti ve hemen peşinden gittik, ben de sevk görevlisini aradım, otobüsün geçtiğini söyledim ve şoförün en yakın durakta durmasını istedim. Uyanana kadar onu takip ediyorduk, onu hiçbir yerde göremiyorduk. Sevk görevlisini aradığımda, onun geri döndüğünü söyledi, sonunda uyanışta beni aldı. Kimse kapıları açmaya yardım etmedi, kabinde tırmanamayacaksın, tüm koridor çantalarla doluydu, sürücü sessizce oturdu, özür dilemedi bile, çantalarımı taşımama yardım ederken kapıyı arkasından kapatmadığı için anneme iddialarda bulundu.
Bilet alırken nedense bagajdan bahsediyorlar, koyacak hiçbir yeri olmamasına rağmen koridorda, ayaklarında, komşu koltuklarda herkesin yanında duruyor. Sensiz bu şekilde kolayca gidebiliyorlarsa neden telefon numarasını ve kişisel verileri aldıkları henüz belli değil. Ve seyahat ederken kimse satın alınan bileti kontrol etmiyor.
Koltuklar rahatsız edici, bagaj rafı yok, çantaları neredeyse kafanın üzerine koymanız gerekiyor, biri tüm yol boyunca dizlerinin üzerinde duruyor. Otobüs her tümseğin üzerinde zıplıyor, sürücü hız sınırını ihlal ediyor.
Yolculuğun sonunda kibarca eve daha yakın bir durakta durmasını istedim ve şoförün "Her kavşakta durmam mı gerekiyor?" Müşterilerle böyle konuşmamasını söyledim, sessiz kaldı ve durdu.
O zamana kadar sessiz olmalarına rağmen birkaç kişi benimle birlikte dışarı çıktı.
Nuh'un liderliğine başvurmak istiyorum: Personel konusunda tamamen kötü müsünüz? Çalışanlarınızın nasıl davrandığını biliyor musunuz? 31 atkarskaya adresindeki sevk memuru bilet alırken rota hakkında hiçbir şey bilmediğini söyledi ve Engels'ten nasıl ayrılabileceğini sorduğumda bu taşıyıcının hizmetlerini ilk kez kullandığım için beni sürücüye yönlendirdi. Sürücü kaba davranıyor ve telefonda konuşmasına müdahale etmemesini söylüyor, sevk memuru oturmuyor.
Ayrılış gününde kendim aradım ve Yıldönümünde beni alıp almayacaklarını netleştirdim. Telefonu başka bir memur aldı ve sürücünün farkında olduğundan ve beni alacağından emin oldu. Sırada ne vardı, yukarıda yazdım.
İncelemeleri okudum ve gitmemiş olsaydım kimsenin bilet için bana para iade etmeyeceğini fark ettim