Siparişi verdim. Yönetici benimle iletişime geçti (sitede arayanın o olduğunu gösteriyor). Aradık, siparişi doğruladık ve sitede buketin maliyeti nedeniyle bir hata yapıldığını söylediler (10.000 ruble yerine 1.000 ruble belirtiliyor). ROSPOTREBNADZOR'UN, malların sitede belirtilen fiyata satıldığını ve sipariş verdikten sonra değişemeyeceğini hatırlattığı Rusya Federasyonu yasasının bilgisini açıklığa kavuşturdum (sitedeki fiyat yıldırım hızıyla güncellendi). Mevcut durumda, bu tüketicinin haklarının ihlalidir.
Olga kızı açıkladı: Buketi yanlışlıkla belirtilen maliyetle 1 bin ruble karşılığında size teslim edecek misiniz?
Kabul ettim.
whatsapp'ta yazılmayı kabul ettik. Ama bu noktaya gelmemişti. çünkü nakliye masraflarını ve mağazadan uzak bir bölge olduğu için beni ilgilendiren yere teslim edip etmediklerini açıklığa kavuşturmak için geri aradım.
İlk saniyelerden itibaren, konuşma benim için anlaşılmaz, öfkeli bir tonlama içinde gerçekleşti (sanki onları yanıltmışım gibi), çiçeklerin stokta olmadığı söylendi.
O zaman siparişin bana nasıl onaylandığı sorulduğunda, çiçeklerin varlığını netleştirmeden önce "yönetici Olga" nın bu konuda yetkin olmadığı söylendi.
Sevgili "IP Ogienko Olga Aleksandrovna" söyle bana, işe alımda hangi amaçla beceriksiz çalışanlar olduğunu ve iddiayı göndermem sizin için nereye uygun olacağını söyle?
Заказывала небольшой "фонтан" из шаров и букетик цветов. Доставили во время, все замечательно сделано, цветы свежие, сделано аккуратно и красиво! Спасибо большое праздник удался, все остались довольны 👍 Очень удобно, потому что в одном месте и шары, и цветы, и доставку можно заказать🤗❤ Спасибо, теперь буду заказывать у вас💋