Bir zamanlar birisi burada çalışan insanlara minnettarlığını dile getirdi, ancak görünüşe göre - son 3 yıldır değil...
Tüm incelemeler yalan söylemiyor: iletişim kurmak için 3 telefon numaramız var, bunlardan 2'sini çevirdikten bir dakika sonra faksa geçiyoruz, üçüncüsü cevap vermiyor... Ve bu, bir saniyeliğine bir devlet kurumudur! Böyle bir tedaviden sonra izlenimler ne olabilir?
Bu arada, internet üzerinden de başvuru formunu doldurmaya çalışmayın - sertifika almak için başvuruda bulunun: itirazın alındığına dair otomatik bir cevap alacaksınız, ancak hazır olduğuna dair bir mektup beklemeyeceksiniz - muhtemelen interneti kullanmak pahalı ve zordur ve bu nedenle yapılan itirazları Zimbabve postasıyla gönderiyorlar ve geldiklerinde bazı Papualılar biliyorlar...