MÜŞTERİLERE DİLE GETİRDİKLERİ VAATLERİ YERİNE GETİRMİYORLAR
1) Sözleşmenin imzalanmasında, bakıcılarla ilgili herhangi bir sorun olmadığına söz veriyorlar - gerekirse derhal bir yedek gönderecekler. Aslında bu işe yaramıyor - bakıcının değiştirilmesi gerektiğinde (sağlık nedenleriyle - ameliyat), bir ay içinde kimseyi bulamadılar. Sözleşme haftanın 5 günü olmasına rağmen sadece 3 günlüğüne gönderildiler.
Dahası, Yeni yıldan önce genel olarak çalışacak kimsenin olmadığını söylediler - bakıcı yok, bu yüzden doğru günlerde kimse dışarı çıkmayacak.
Bütün bunlar küratör tarafından seslendiriliyor - üzgünüm, yapamadık gibi.
2) Bakıcıların deneyimli ve sürekli eğitilmiş olduklarını söylüyorlar. Bu böyle değil - bakıcıların pek bir şeyi bilmedikleri için kendileriyle uğraşmaları gerekiyor. Ama insanlar iyidir.
3) Özel küratör derhal cevap vermiyor, bazen soruları tamamen görmezden geliyor. Cevap - çok meşgulüm. Yönetime hiç ulaşamayacaksınız - müşterilerle iletişimden gizleniyor.
4) Bakıcı, müşterinin ödediğinden birkaç kat daha az alır, bu nedenle zayıf motivasyon.
5) Bakıcıların çalışmalarının kalite kontrolü yoktur, ancak bunun da bir avantaj olarak lanse edilmesine rağmen - yarım yıl boyunca kimse kontrollerle bize gelmedi. Görünüşe göre telepatik olarak kontrol ediliyorlar.
Ve başka ilginç bir gerçek - incelemelerden birini yazan Anastasia Proskurnya - bu Velayetin küratörüdür. Diziden: Kendini övmeyeceksin - kimse övmeyecek!!!
Обратились в данную патронажную службу, для подбора сиделки для пожилых родителей. Сиделка была подобрана оперативно, во время приступила к работе и со всем справляться.
Выражаем слова благодарности.
В поисках помощника для пожилых бабушки и маломобильного дедушки в сентябре познакомились с патронажной службой Опека. Нам очень понравилось взаимодействие со службой. Работница, осуществляющая уход, имеет необходимый уровень квалификации, очень терпелива и добра. Ответственное отношение к делу. Очень рекомендуем!