Korkunç göz doktoru, Fedorova Nadezhda Sergeevna. Gözlük reçetesi için geldim ve şımarık bir ruh haliyle ayrıldım. Zaten "gözlüklü" olduğumu ve geleceğe yönelik tahminin "bir" vizyonla yürümeyeceğimi biliyorum, öyleyse neden benim gibi bu tür müşterileri bu konuda daha da büyük depresif düşüncelere götürelim? MED Dizininden bir ders için optiğe gelmiyorum, özellikle de sözde "büyük deneyime sahip deneyimli bir doktordan" aşağılanmalar ve kaba ifadeler almaya gelmiyorum. Böyle bir uzmanın fiyatı parasız. Bir hizmet var, buna talep var. Müşteri size para ödüyor (büyük olmasa da ve bu hiç de onlarla ilgili değil). Öyleyse işinizde profesyonel olmaya nazik olun ve duygularınızın ve memnuniyetsizliklerinizin müşterinin ruh halini bozmasına izin vermeyin. Gözlükçülerin kendisinde ve kasiyerde emir alan uzmanlara iyilik ve refah diliyorum (mesleklerini yanlış belirlediysem özür dilerim), ancak Sergeyevna'nın müşteriyle iletişim kurarken duygularımı sürdürmesini umuyorum. Sizi ziyarete gelmiyoruz canım.
Çok güzel bir mağaza. Geniş bir ürün yelpazesi. Satıcı Büyük harfle yazılmış bir kişidir. Alıcının sorunu kişisel olarak ele alınır. Ticarette bu insanlardan daha fazlası olurdu.