Tüm olumsuz eleştirilere katılıyorum. Elektronik kuyruğun çalışma prensibi net değildir. Saat 15.50'de kuponu alıyorsun ve saat 17.00'de sana hoşçakal diyorlar, iş günü bitti. Buna insanlar için iş deniyor mu? Ben de ödediğim vergiler için, anlamsız bir şekilde sıraya girmemek yerine kaliteli bir hizmet almak istiyorum. İnsanların nihayet duyulmak için ne kadar şikayet etmeleri gerekiyor? Siz insanlar için çalışıyorsunuz, sizin için uyum sağlamanız gereken insanlar değil.
"Tek pencere" işi korkunç bir şekilde organize edildi. Bir saat bir kişiyi kabul ediyorlar, kimseyi çağırmıyorlar, kuponlar çalışmıyor, çalışanlar soruları cevaplamıyor. Çalışanlar ofisten ofise ziyarete gider, pasta yerler. Bu "tek pencere" kimin için yapıldı. Günü boş bir günde geçirdim ve sorum asla çözülmedi. Korku!!!
Orijinalini göster · Русский
3
Александр Васянкин
12. seviye şehir uzmanı
11 Kasım 2024
Onun için teşekkür etmek istiyorum, Zhigudsky'nin başkanı olarak Osipovichy şehrinde iyi çalışmamız. Konstantin'in . Alexandrovich . Osipovichi şehrinde arkanızda bıraktığınız çalışmanız ve güzelliğiniz için teşekkür ederiz. Şehrin ve ilçenin yıldönümünü nasıl geçirdiniz, her şey güzel ve güzeldi, çalışmanız için teşekkür ederim, Tanrı size yeni iş yerinizde sağlık ve refah başarıları versin!