İyi hizmet, çalışanlar size dava hakkında bilgi verecek ve tavsiyelerde bulunacaktır. Modern tadilat, olmak güzel. Ayın başında (emekli maaşlarının alındığı zaman) ve ayın yirmili yaşlarında (kamu hizmetlerinin ödenmesi) bekleme süresi artıyor ve çok sayıda insan var ve diğer günlerde her şey hızlı ve net bir şekilde.
Paketi gönderiyordum !
Alıcı onu almadığı için iade edildi.
Bantla kapatılmış paket geri döndü, açıldığı açık. Bu nasıl olabilir ?
Son derece tatsız bir durum.
Lütfen harekete geçin !
Postanede çalışanlar neden buna izin veriyor, buna izin veriyor?
Çok yavaş, bazı çalışanlar cebu'nun kabalığına izin veriyor. Elektronik kuyruk, kuyruğun özünden hiçbir şekilde kurtulmaz, bu nedenle bu hala aynı sıkıcı kepçe sistemidir
Hizmette, işte her şey yolunda, ancak 18: 30'a kadar çalışma modu çok tatsız, aynı Avrupa postası 9'dan 9'a kadar çalışıyor, «öyleyse oraya gidin» diyebilirsiniz, ancak bazen mektuplar sadece Avrupa postasına geliyor, çalışma programını artırmak istiyorum
Elektronik kuyruğu ekleseler de ve genel olarak her şey yolunda olsa da, ilk defa hoşuma gitmedi. Son zamanlarda, güncellemede olan bir terminal içeren bir paket bana gelmeliydi. Bildirim teslim edilmedi. Ekipman tedarikçisine "fi" yi ifade ettiğimde (18.07 güncelleme için ödeme yaptım ve 01.08'e kadar bir bildirim almadım), ekipmanın 19.07 ve gönderi numarasının gönderildiği bana söylendi. Postanenin web sitesinde 21.07'den itibaren şubede olduğunu gördüm. Şubedeki memnuniyetsizliğimi dile getirdiğimde, önce bana (almadığım) bir SMS olduğu söylendi, ardından parselde daire numarası belirtilmediği, sadece evin numarası olduğu için bildirimi teslim edemediler. Ama zarfın üzerinde dairenin adresi vardı. Postanede 5 günlük saklama için ödeme yapmak zorunda kaldım, aksi takdirde vermediler.
Merhaba. Merhaba. Ben bundan hoşlanıyorum. Her yerde boşluklar var. Kendinle başla. Ve iyi bir ruh hali içinde gelin. Her şeyi dışarıda bırakın. Personel misafirperver ve işlerini harika yapıyorlar.
Postane saat 10.00'dan itibaren çok geç çalışıyor, bu da kuruluşların çalışması için çok uygun değil, çünkü çoğunlukla iş günü 8 veya 8,30'dan itibaren. 12/01/2021 9,30'dan itibaren açılışı bekliyordum, birçok insan yaklaşıyordu, hepsi geç açılıştan memnuniyetsizliklerini dile getiriyordu.
Mektuplar gönderdim ve kocama bir bildirim formuyla pasaportunu verdim, posta memuru Kokhnovich pasaportunu verdi ve formu masamda bıraktım, almayı unuttum. Akşam kocası sıra dışı mektuplar almak istedi, çalışan vermedi, e-postaya bilet almasını söyledi. zaten sokakta olan sıra. Sabahtan beri zarf satın almak, göndermek ve almak için şimdiden iki bilet aldım. Postanede sürekli olarak birçok insan var, kuyruk sokağa çıkıyor, çok zaman harcanıyor. Kuruluşlar için ayrı bir kuyruğa ve 8,30'dan çalışmaya ihtiyaç vardır
Çok iyi bir ekip, tek şey orada bir çalışan, daha doğrusu her şeyden sonsuza dek memnun olmayan ve her şeyi seçen bir çalışan, var. Ne yazık ki isminin ne olduğunu bilmiyorum (parlak, patlamalarla, kısa boylu))
Devlet kurumları için çok iyi. Çalışanlar kibar, huysuz değil, hem yaşlı kadınlara hem de gençlere nasıl ve ne olduğunu söyleyecekler. Buradaki ortak evin parasını ödüyorum ve birkaç kez paketleri aldım, her şeyden memnunum.
İğrenç bir sistem, Fedotov'a posta göndermeyi kabul etmiyorlar, o zaman paketlerle uğraşmıyorlarsa neden ihtiyaç duyuluyorlar. Merkez 13a'ya geldim ve buradaki sıranın zaten eski neslin gençlere kuyruk numarasıyla bir bilet verdiğini öğrendim.
Postane elbette güncellendi, ancak kuyruklar sürekli çok büyük, bazen bir buçuk saat oturmanız gerekiyor. Ekip hoş, sosyal bir şekilde konuşuyor. Römorkta posta olarak posta var
Şaşırtıcı bir şekilde, bu postanede çalışanlar oldukça hızlı çalışıyor, bu da posta personeli için alışılmadık bir durum. Ayrıca kibar olanlar da... Şaşırtıcı))
Gün boyu çok büyük kuyruklar, her zaman 5-6 pencere çalışmasına rağmen, birçok kadın çalışan çok yavaştır, iş sırasında bir numarayı arayabilirler, eğer kişi yoksa bu 5 dakika boyunca bir yere giderler... Bunu bir kereden fazla gözlemledim. Ayrıca, yanlış paketi verdikten sonra olumsuz bir izlenim ortaya çıktı, ancak bildirimin yazıldığı paketi aramak istediklerinde böyle bir şey olmadığını söylediler... Bir hafta sonra, acilen almak için yazıtlı ikinci bir bildirim getirdiler
Yetkin ve kibar personel! Hizmet kalitesi birinci sınıf! Elektronik bir kuyruk yapmış olmaları uygundur, aksi takdirde daha önce ayakta durmak imkansızdı! Kimin, nerede, hangi pencereden çıktığı belli değil!!Şimdi düzen var!
Şimdi postanede elektronik bir kuyruk var, sizi çağırana kadar gelip oturabilirsiniz, ancak bazen böyle bir hizmetin eskisinden daha uzun olduğu anlaşılıyor. Cihazları nasıl kullanacağını bilmeyen büyükanne ve büyükbabalar için üzülüyorum, salonda neyin ve nasıl seçileceğine yardım edecek veya tavsiyelerde bulunacak bir uzman olmaması bir eksi var.
Personel sadece dehşet verici. Sürekli, hayatlarından memnun olmayan ve insanlara düşen şişman, gergin kadınlar oturuyor. Sadece teneke, personelin disipline ve personelin müşterilere nasıl davranması gerektiğine dair en basit fikre sahip olmaması