Bu operasyonlara gitme arzusu yok, sürekli kalabalık, müşteri çalışanları son derece yavaş hizmet veriyor.Örneğin, sabah saat 25.12'de insanlara yeteri kadar az şey olduğunu düşündüm, çabucak alacağımı düşündüm, ancak çalışan kız yat Limanında gözlüklü, gönderilerin düzenlenmesinde durdu ve bir saat içinde 2 kişiye hizmet etti, 10-15 dakika boyunca paketi aramaya gitti, aynı miktarda bir şeyler düzenliyor, sonuç olarak siparişleri kabul eden ikinci çalışan sırayla hizmet etti ve alanları kabul etmeye başladı. Sonuç neden bu konuda beceriksiz insanlarla personel açığı deliklerini kapatıyorsunuz, hızlı düşünen, aceleci çalışanları seçin ve memnuniyetsizlik ve sıra birikmeyecektir
Uygulama aracılığıyla düzenli olarak düzenlenmiş ve ödenmiş paketleri gönderiyorum.
Operatörler telefon numaralarını yazmalarını ister (her ihtimale karşı).
Bu sefer de böyleydi ama …
Paketi getirdiklerinde, operatör (kısa boylu kaba bir genç adam) kelimenin tam anlamıyla kelimelerle elinden kaptı:
-buraya gel!
Tamam, verdiler ve sakince gittiler.
Çalışma günü sona erdi ve parselde «parça numarası atanmış» durumu var ve hareket yok.
Yardım hattını arıyorum.
Orada çok »katılımcı" bir uzman aktif olarak bir şey arıyormuş gibi davrandı.
Gerçi onun benden daha fazla bilgisi yok.
Diyaloğun sonucu :
-Paketinizde her şey yolunda, sisteme yüklenmesi için zamana ihtiyacı var.
Bu erişteleri "çıkardım" ve ertesi gün bekledim.
Gün geldi , parsel hala şube tarafından kabul edilmedi.
Gidiyorum ve gidiyorum.
OPS başkanına soruyorum ve sonra bu yönetmen görünümlü çocuk onunla birlikte çıkıyor!
Ve açıkçası kaba davranmaya başlar.
-O sizden geçmedi, kartınızla ilgilenin…
Soruyorum ve gönderenin telefon numarasını hangi kötü kişiye verdiğini soruyorum?
Yanıt olarak sessizlik…
Sonra paketin Belgorod bölgesine gittiğini ve ücretsiz gönderildiğini söylüyorum.
Bu GÖZETMEN (çocuk) bana ne için yüzsüzce cevap veriyor
-Hmm, siz ne istediniz.? Bu paket, uygulama aracılığıyla değil, yalnızca operatör aracılığıyla gönderilebilir.
Sırayla kalkın ve bekleyin…
Ve kelimenin tam anlamıyla bana bir kutu fırlatıyor.
Dikkat! OPS başkanı tek kelime etmedi…
Sıradan bir insan bu gönderme prosedürlerini nereden bilebilir?
İlk olarak: Uygulama bunu yapmanızı sağlar.
İkincisi: Keder - yardım hattı uzmanları bundan bahsetmediler, ancak aramalar sırasında bir parça talep ediyorlar ve adresi doğrulamalarını istiyorlar.
İşte böyle bir hikaye.
Operatör "yakışıklı", çok strese dayanıklı bir HAM!!!
Bu durum için OPS başkanından özür dilemedim.
Хорошее отделение, чисто, только все время большие очереди, а еще душно внутри и летом, и зимой. Посылки целые отдают, время ожидания когда как, иногда ты сразу зашел и получил посылку, иногда можешь простоять и полчаса.
Персонал на 4 из 5, иногда возникают недоразумения, но, в целом, все хорошо.
Несложно отправить или получить посылку или письмо, удобно, что онлайн в приложении или дно заранее оформить как посылку/письмо, так и само посещение запланировать на определенное время. Расположение пункта для меня удобное, в шаговой доступности от дома.