Ziyaret ettiğim en kötü posta ofisi oldu. Ziyaretlerimin üçü de cehennemdi: satışta zarf yoktu (postanede zarf yoktu!!!!), ama kayıtlı bir mektup göndermem gerekiyordu, sonra avito'nun paketini kabul etmediler çünkü tartamadılar ve bugün 45 dakika durdum!!! basit bir mektup göndermek için Adam arkamda 25 dakika durdu, arkamı döndü ve gitti. Tüm şubeye öksüren bir çalışan çalışıyor. Her şeyi anlıyorum, ama burada pervazlar ne yazık ki bir sistemdir (
Отличное отделение! Сотрудники адекватные, на вопросы отвечали, оказали помощь. Само отделение чистое, всё есть. Хорошее впечатление. Единственный минус - график работы до 18 часов. Не всегда можно успеть. Но этот график и на выходных тот же!
En korkunç ofis, postane bunca yıldır kendini yüceltmeye çalışmadığı için, bu tür ofislerin hepsi çok fazla çaba harcamadan yok oluyor. Bu maskaralığa nadiren katılıyorum, en azından 7 yaşımdayken herhangi bir para cezası veya başka kayıtlı mektup gelmediğim için. Ve böylece bir mucize oldu - posta kutusuna bir bildirim düştü. Boş zamanlarında geçirdiğim zamanı tahmin ederek, uğruna deneyin pantolonunu çektikten sonra bu imarethaneye gitmeye karar verdim. Tabii ki şubede 2.5 sakat çalışıyor, bu nedenle en az 20 dakika bekleme süresi olduğu için onlarla asla paket göndermiyorum. Sıra: bekliyoruz, bekliyoruz. Yanlış sıra burada tüzel kişiliktir, başka bir odaya gidiyoruz (navigasyon yok). Tekrar sıraya giriyoruz: bekliyoruz, bekliyoruz. Sıra bizde, çok üzücü teyzeyi kabul ediyor (ve anlayabiliyorsunuz), ama ne yazık ki - mektup şubeden geri ayrıldı, dün 6 günlük bir raf ömrü çıktı, Bildirim sadece dün kutuya kondu)) Deney açıkça başarısız oldu…
Ve elektronik kuyruk genellikle ayrı bir bölüm memesidir, öyle görünüyor, ancak çoğu zaman üzerine bir cıvata tıkanır ve bazen aniden en beklenmedik anda onu hatırlarlar. Ve bazen bu tür olaylar meydana gelir: içeri giriyorsunuz, işçilere anlaşılır ve yüksek sesle soruyorsunuz - bilet almanıza gerek var mı? Sessizler, sessizce çalışıyorlar. Senden önce sıraya girenler onlardan sorumludur: hayır, hepimiz böyle duruyoruz. Öyle yapmaya gerek yok, öyle yapmaya gerek yok. Bir süre sonra, aynı şekilde bilet almanın gerekli olup olmadığını soran son derece resmi insanlar benim için sıraya giriyor, işçiler aniden onlara olumlu yanıt veriyor, resmi insanların yaptığı şey bu. Buna önem vermedim, sanırım - sadece «bölümün sistemik çalışması» görünümünü vermek için görev başında cevap verdiler. Önümdeki masasız kuyrukları bekledikten sonra, aniden bilet sırası üzerime açılıyor ve bam, işler - tam da onları soran kişinin bilet numarasının çağrıldığı sırada. En ilginç olanı: Ne aynı çalışan ne de arkamdaki o kişi, varlığımı bilerek, sıramı yarım saattir burada beklemem umurumda değildi, ama aniden elektronik hale geldi. Bu eyleme tepkimi hayal edebilirsiniz