Dün başıma gelen durumu vurgulamak istiyorum.
10.12.2024 tarihinde paketi göndermek için bu posta şubesine geldim. Terminale gittim, hizmeti seçtim, operatörün çağrılmasını bekledim.
Operatör soruyu sordu paketi nasıl yürütmek istiyorum - Avito mu yoksa Rus Postanesi mi? Cevap verdi - Rus Postanesi. Operatörün hemen 80 ruble ödemesini talep ettiği paket için bir paket istedim. Ödedim, çeki aldım ve gönderenin ve alıcının verilerini doldurmak için kenara çekildim.
Posta paketindeki verileri belirledikten sonra paketin gönderilmesine hazırlanmak için operatöre gittim. Operatör verileri kontrol etti, gönderime hazırlanmak için bazı eylemler daha yaptı ve bana bir kartpostal satın almamı teklif etti. Kibarca gerekli olmadığını söyledi. Ayrıca operatör, paketi takip etmek için bir parça numarasını kalemle ayırdığını, hizmet için ödeme miktarını - 500 ruble olarak adlandırdığını bildiriyor. Açıklanan tutarı kabul ediyorum, ödeme için terminale bir banka kartı sunuyorum. İptal işlemi başarılı oldu. Operatörün verdiği çekleri alıp bir sonraki müşteriye yer açmak için kenara çekiyorum.
Operatörün Rusya Postanesinde verdiği çeklerin verilerini okudum. Parselin verileri orada belirtildiğinden, ilk çek için herhangi bir şikayet yoktur. İkinci çek şüpheliydi, "Ormanı Koru" için 50 ruble miktarı.
Müşterilerin operatörü serbest bırakmasını bekledim, operatörün yaptığı ödeme sorusuyla yaklaştım - "Ormanı kurtarın nedir?". Operatör gözlerini indirerek parsellerin şimdi bu şekilde gönderildiğini bildirdi. Çok şaşırdım, gülümsedim, kibarca teşekkür ettim ve şubeden ayrılmaya hazırlanmak için kenara çekildim.
Yapılan ödemeyle ilgili soruyu sorduğum anda operatörün yanında bulunan şubeden başka bir çalışan bana bağırdı. Bana koştum ve paketlerin gönderilmesiyle ilgili yeniliklerin ortaya çıktığını ve paketi daha ucuza göndermem gerekirse, bunu Rusya Postası uygulaması aracılığıyla yapabileceğimi söyledim.
Bu çalışana verilen bilgiler için kibarca teşekkür ettim, şaşkınlıkla gülümsedim ve şubeden ayrıldım.
Akşam akşam yemeğinde bu durumu akrabalarımla paylaştım. Rus Postanesi yardım hattını aramam tavsiye edildi.
Yardım hattı operatörü beni dikkatle dinledi ve Ormanı Koru operasyonunun zorla değil gönüllü olarak yapıldığını bildirdi. Ödemeyi iade etmek için postaneye müdürle iletişime geçmeniz ve bir açıklama yazmanız gerekir. Yardım hattı operatörüm şikayeti kabul etti. Durumu tanımak için güvenlik kameralarını incelememi söyledim. Yardım hattı operatörüne teşekkür ettim, konuşmanın kalitesini ve sorunun çözümünü değerlendirdim ve robotun soruları tamamlandıktan sonra aramayı kapattım.
Bugün, 12/11/2024, ayaklarımla Rusya Postanesi'ne geldim. Dün hizmet veren operatör uzaktaydı. Bölüm başkanının davet edilmesini istedim. Anlaşıldığı üzere, dün koşan çalışan bu posta iletişim şubesinin başkanıdır. Kibarca, "Paket" hizmeti için ödeme yaparken bana bildirilmeyen 50 ruble (ormanın güvenliği için) tutarında harcanan fonları iade etmemi istedi.
Yönetici parayı iade etti. Postaneden sokağa çıkana kadar süren videonun tamamını kaydettim - özür dilemedim.
Yorumların sevgili okuyucuları,
Her zaman ve her yerde dikkatlice okuyun, sorular sorun, ayrılmak için acele etmeyin. Sağlığınıza ve zamanınıza dikkat edin. Yeni Yılınız Kutlu olsun ve Noel'iniz kutlu olsun.
20.09.24 Пришёл забрать возврат с авито - разбили посылку в дороге. Надо было мне больше пупырки положить.
Первое с чем встретился - шквал негатива и советов, как нужно было и не нужно. Я вроде просто пришёл молча подписать и забрать бумажку, а не за болтовнёй.
Далее был целый концерт, так как сотрудница банально не знала, как сделать акт отказа Но самое смешное, что человек даже не знает как ксерокопию документа сделать в 21 веке.
В общем через 20 минут вышел без посылки, но зато с бесполезными советами и чувством, что я сам должен был всё сделать и заполнить.
Это настолько хорошая команда,что хочется отправить всех посетителей в другое отделение,,пусть в нашем будет всегда меньше народу). Девушки супер профи . Они могут просто улучшить ситуацию которую клиент напортил сам. У меня было отправление в котором клиент не написал вообще ничего)) ни адрес толком ни фамилию ни телефон. Всё приняли ,дождались,исправили и все подписали . Молодцы!