Postane çalışanları işlerinde yetkin değiller. Avito'da bir kutu eşya satıyordum. Belirtilen postaneye geldim ve göndermeye çalıştım, çünkü köyümde postane yok. Posta personeli, «alıcının» kalkış noktasını seçtiği konusunda ısrar etmeye kararlıydı. Yani, onların mantığına göre - alıcı Habarovsk şehrinde bir gönderim noktası belirleyebilir ve ben sevkiyat için oraya gitmek zorunda mıyım? Genel olarak ne saçmalık. Mevcut sitede, Rusya Postanesi'nin şubesinden ne gönderileceği belirtiliyor, ancak hangisinden özel olarak belirtilmiyor. Departman çalışanları eğitimli değil, müşterilerle nasıl başa çıkılacağını bilmiyorlar ve ayrıca ana işlevlerini yerine getiremiyorlar - bir paket göndermek. Uzun zamandır böyle korkunç bir hizmet ve bu kadar eğitimsizlikle karşılaşmadım. Bir şikayet kitabı olup olmadığı sorulduğunda çalışanlar, patronlar geldiğinde, yani öğle yemeğinden sonra ne olacağını cevapladılar. Lütfen şube personeline önlem alın!!!
Eğer buraya 0 yıldız koyabilseydin, koyardım. 11.12.24 tarihinde avito üzerinden paketleri (4 kutu) göndermeye geldim. Biz 3 kişiydik ve herkes bunu duydu ve gördü. İki çalışan bize bağırmaya, taklit etmeye, isim aramaya başladı. Elbette paketleri gönderemediler, nesnel olarak tamamen saçmalık taşımalarına rağmen bizi bunun için suçladılar.Henüz hiçbir yerde böyle eğitimsiz çalışanlar görmedim. Yetkin olmayan, ahlaksız, öfkeli, eğitimsiz, müşterilerle kibarca nasıl konuşulacağını bilmiyorlar. Paketi göndermek için temel deneyime sahip değiller. Yeni Yıl tatillerinden önce tüm ruh halinizi mahvettiniz!!!! Şikayet kitabı verilmedi. Yetkililerin harekete geçmesini istiyorum!!!!