İletişim departmanı fena değil! Diğer şubelere kıyasla daha az insan var!
Ama büyük olasılıkla onları uğursuzlaştırdım)))
Avita aracılığıyla bu iletişim şubesine teslimat siparişi verdik. Sipariş bugün Cumartesi günü geldi, hemen almaya gittik.
Çok insan vardı... Alırken, açtılar, izlediler, diğerleri geri döndüler.... Durduk ve sıramızı bekledik ve sessizce ve dikkatliydik!
Sonunda sıra bizde geldi...
O kadar ayakta durmaya hazır olmayan, sadece bir mektup alması gereken bir kadının geldiğini, kızmaya başladığını, başka bir çalışanı davet ettiklerini belirtmek isterim!
Siz çocuklar alay ediyorsunuz, kapıya kadar sıraya giriyorsunuz, arka odadaki başka bir çalışan Cumartesi öğleden sonranın ortasında bir şeyler yapıyor...
Tamam....
Sıra bizde de geldi....
Kutuyu kontrol etmek için uzun süre açtılar, sıra şimdiden gerginleşmeye başladı.
Sonunda mal kontrolümüz tamamlandı ve teslim alındığında malları ödemek için değerli kasaya gittik.
Tatlı bir gülümsemeyle kız, sayfadaki profilimde belirtilenden bir ruble daha fazla meblağa ne kadar ödemem gerektiğini söyledi. Rublenin nereden geldiğini sormaya başladım, paketleri aldıktan sonra bir kereden fazla kullanıyoruz ve profildeki fiyatı, yani mallar ve teslimat için ödüyoruz!
Soru: Ruble nereden geldi!?
Buradaki mesele onunla ilgili değil!)))
Size en az 100 ruble ödeyeceğim, ama gerçek şu ki.... Adam şimdiden oldukça tedirgin olmuş, psikopatla rubleyi alacağını söyledi..
Posta görevlisinin bana cevap verdiği 50 ruble teslimatım vardı, bu yüzden hiçbir şey bilmiyorum ve 49 ruble teslimatımı kazıdı. Küçük bir şeyle.
Peki ya profildeki miktar!?
Yani, posta hala ruble alıyor)))
Evet, vay be.. bununla...
Yani, eğer rublem olmasaydı ve kimse bana ödünç vermeseydi, öyle dururdum gözlerimi çırpardım ya da yakın olmayan bir ruble için eve koşardım...
Sonra bir kez geleceğim ve bana bu miktara ek bir artı daha söylenecekler...
Çocuklar, neden Uçak Üreticileri şubesinde siparişi sürekli alıyorum ve ödeme için profilde belirtilen tutarı ödüyorum!?
Kızım neden bugün bu postaneye gitti ve onun belirttiği kadarını ödedi...
Sadece anlamak istiyorum, posta hala bir ruble göz önüne alındığında ek bir komisyon alıyor, Bu sadece saçma))
Operatörün kendisi arkadaş canlısı ve girişken! Onun işi hakkında hiçbir izim yok! Adı Elena.
Bob saç kesimi olan kız kahverengi saçlı
P. S. 2014'ten başlayarak 57 irtibat bürosunda kendisi çalıştı. Genel Postaneden tüm doğrulayıcıları tanıyordum. Her şey çok katıydı, sürekli kontroller.
Ve burada birisi nasıl yazdı, kapıya dönüşle çok yavaş çalışıyorlar! Aceleleri yok... "Asker uyuyor, hizmet devam ediyor... "
İletişim Departmanı 57 şefimiz Lukashevich Galina Vladimirovna'yı büyük bir sıcaklık ve saygıyla hatırlıyorum.Basit bir operatörden iletişim departmanı başkanına giden büyük harfli bir kişi ve patron. Onunla hiç böyle sıralarımız olmadı, insanlar için, iyilikler için çalıştık... İşte o zamandı!
Ve şimdi gerçekten bir karmaşa, kimse çalışmak istemiyor.
Bu iletişim departmanından hayal kırıklığına uğradım.
Not: Bu incelememden sonra yeterince zaman geçti!
Bu yüzden bir yazı yazıyorum.
Şimdi çok sık kocamla bu postaneye geliyoruz!
Çalışanların tutumu iyi, arkadaş canlısı!
Hala aynı Elena, karesi olan tatlı bir kız, bizi sık sık resmileştiriyor! İşini 5+ için not etmek istiyorum
Yardımsever, kibar ve her zaman olumlu!!!!
Отделение можно назвать нормальным. только когда народу нет.
в остальное время тут делать нечего. персонал предпенсионного и пенсионного возраста работает со скоростью ленивцев из мультфильма "зверлополис".
Два окна, одно их которых никогда не работает
Очередь 6-7 человек в 17.30. Работает две кассы, сотрудники нервничают, отвечают посетителям грубо. Зачем нужен такой сервис «дореволюционый». И это разве удобство для населения, который платит налоги…..,,,,,,,