Posta hizmetleri:göçmenlik başvuruları kabulü, uluslararası paket, yurt içi paket, yurt içi posta kartı, uluslararası posta kartı, yurt içi mektup, uluslararası mektup, 1. sınıf mektup, yurt içi gönderi, uluslararası sekogramlar, yurt içi sekogramlar, uluslararası gönderi kabulü/teslimi
Finansal hizmetler:posta havaleleri, sigorta hizmetleri, kamu hizmeti ve belediye ödemeleri kabulü, emekli maaşı, ödenek, sübvansiyon ve tazminat ödemeleri, ZMSS poliçeleri satışı
Postane, tadilattan sonra operasyonlarını önemli ölçüde iyileştirdi. Çalışma saatlerine saygı duyulur, daha fazla çalışan olur, genellikle üç pencere müşteriyi kabul eder. Tüm hizmetlerin kartla ödemenin her zaman mümkün olmaması şaşırtıcı. Asıl rahatsızlık doğrudan ayrılma için geçerli değildir, ancak herkes bundan muzdariptir. Bunlar neredeyse postanenin eşiğinde korkunç çukurlar. Uzun yıllardır varlar ve sokağın asfaltlanmasıyla ilgili son çalışmalara rağmen. Slepneva, şubeye girişler özenle atlandı. Şubenin veya genel olarak Postanenin onarım için başvuruda bulunabileceğini ve müşteriler ve kendi ulaşımları için normal bir giriş sağlayabileceğini düşünüyorum.
Merhaba, insanları bu postanede Bankanın Postanesinin müşterisi olabileceğinizi ve bu bankanın banka kartının sahibi olabileceğinizi uyarmak amacıyla bir inceleme yazıyorum, sadece bir paket göndererek veya aldıktan sonra. Annem (71 yaşında emekli, telefonu basmalı düğmeli) paketi göndermek için bu şubeye gitti, posta işçisi hemen pasaport ve telefon numarasını istedi ve paket göndermeyi ve almayı kolaylaştırmak için artık yeni kuralların ve pasaportun posta veritabanına girilmesi gerektiğini söyledi.Şüphesiz emekli bir kadın (sonuçta Rus Postası devlete aittir) pasaportunu sundu, ardından operatöre bakması istendi ve fotoğrafını çektiler (durumu anlamaya başladığımızda bunu evde anladık), ardından telefona gelecek kodu dikte etmemiz istendi. Annenin vizyonu zayıf olduğu için telefonu operatöre verdi, kodu girdikten sonra paketi kabul ettiler ve bir dahaki sefere pasaport alamayacağınız her şeyin yolunda olduğunu söylediler.Emekli, kişisel veriler ve hizmetin kaydı için herhangi bir belge ve onay imzalamadı.Eve geldiğinde, postanedeki açık ofisine, çoklu imzasına ve bankanın banka kartına sahip olduğuna dair bir sms aldı, geriye kalan tek şey uygulamayı indirmek ve para aktarmak.Postaneye tekrar başvurduğumuzda, bize her şeyin yasaya göre olduğu ve emeklinin aynı fikirde olduğu söylendi.Bu sözleşmenin sonucunu yalnızca Postabank şubesinde iptal etmek mümkündür (Yaroslavl'da bir tanesidir), ancak bazı yerleşim yerlerinde hiç yoktur. Emeklilerin artık devlet kurumlarında aldatılsalar bile hiçbir yerde kendilerini güvende hissedemedikleri ortaya çıkıyor.Ebeveynlerinize borç verin, çünkü Rus Postanesinde bir posta memurunun yardımıyla yanlışlıkla emekli maaşını postaneye aktarabilirsiniz, bunun için size hediye olarak 1000 ruble verilecektir (bu bilgiyi bankada zaten öğrendik).
St. Petersburg'a bir paket göndermeye geldiler, çalışan bir form verdi, doldurdular, sizden 1000₽ diyorlar, garip bir şekilde Yaroslavl'ın ötesindeki köylerden ayrılmanın yarısı kadar ucuz, tamam, belki Yeni yıldan önce daha pahalı. Gönderdiler. Sonra St. Petersburg'da bir paket bulma arayışı var. Öfke, yanlış anlama. St. Petersburg'da daha önce öğrendiğimiz gibi, bu Yaroslavl postasının çalışanları, kendileri için planı yerine getirmek için talep edilmeden bağımsız olarak kurye teslimatı düzenliyorlar, ancak iki kat daha pahalıya mal oluyorlar ve bu hala küstahlık! 500₽ geri dönmeyi talep ediyorum, çünkü herhangi bir kuryeyi düşünmediler, aramayı beklemediler. Genel olarak, hiçbir zaman kurye olmadı, paket başlangıçta planlandığı gibi evin yakınındaki en yakın noktaya teslim edilecek!!! Bir kişi Yaroslavl'dan St. Petersburg'a ikinci kez bu şekilde bir paket gönderdi ve fiyatın böyle olması gerektiğini düşündü, yani işçiler onu iki kez aldattı! Sizi cezalandırmak yeterli değil, onları kovmanız gerekiyor))
İnsanlar daha dikkatli ve dikkatli olun.