Siyah saçlı bir kız çalışıyor, çok kaba ve kaba. Herhangi bir, hatta kısa formülasyon her zaman agresif bir biçimde sunulur. Bir açıklama yaptım, çünkü her seferinde böyle bir muamele çoktan ortadan kalkmıştı ve çocuğuyla birlikteydi, bu yüzden dayanmak istemedim, bu yüzden cevap verdi: »tekrar başlıyor". Yani, müşteriler arasında kendi kabalıklarına karşı bu tür bir tepkiyle ilk kez karşılaşılmıyor. Artık hizmetin, iyi niyetin ve basit bir «iyi günler» ifadesinin tezahüründen bahsetmiyorum. Hayır, orada prensip olarak, bir insan başkalarından nefret eder ve her vardiyada tezgahın arkasındayken bunu yayınlar. Bu pvz'de, nispeten yakın zamanda tüm personel değişti ve şimdi tüm yeni çalışanlar yardımsever bir tavır için cimri. Ama en azından orada insanlar sadece tarafsız. Kimsenin gülümsemesi gerekmez. Eh, bu onun kabalığına tahammül etmek artık mümkün oldu. Sadece odaya girip tezgahın yanında sessizce durmanız yeterli, bu yüzden yine de ondan «meşgulüm» gibi kaba bir şey kapacaksınız. Kahretsin, henüz merhaba demedin, telefonu henüz almadım, yeni girdim ve sen zaten zehirle atlamayı başardın. Bu bilgilerle ne yapmalıyım? Senin için üzülmek mi yoksa yardım etmek mi?
Bilgi, dosyalanması kadar önemli değildir. İnsan, hizmet sektöründe ve insanlarla çalıştığını unutur, dışkıyla değil. Yani, her zaman böyle bir yüzü vardır, sanki pvz'ye giren herkes kötü kokuyormuş gibi.
Ozon hizmetini kaç yıldır kullandığıma ve farklı pvz'ler de dahil olmak üzere kaç sipariş verdiğime bakarsanız, kişiyi ilk kez kaynama noktasına getirmek için çok ama çok uğraşmam gerektiği, geri bildirimimi bırakabileceğim ve tüm haritalara girebileceğim düğmeyi ararken tüm uygulamaya tırmandığım açık olacaktır.
Şimdi personelde ve özellikle pvz'de bir sorun olduğunu anlıyorum, ancak ya sahibinin vardiyasında "kızgın bir köpeği pvz'ye acil bir şekilde« bir işaret asmasına izin verin, o zaman temelde oraya gitmeyeceğim ya da insanları işe almasına izin vermeyeceğim.
Güzel teslim noktası, eve yakın. Personel iyi, cana yakın. İş, hangi insan akışına bağlı olarak derhal gerçekleştirilir. Herhangi bir şey düzenlemeye yardımcı olursa, iadelerle ilgili sorular her zaman cevaplanır
10.12.2024 akşamı geri döndüm, merhaba dedim.Siyah saçlı, at kuyruğuna çekilmiş bir kadın cevap vermedi. Neden cevap vermediğini sordum, ticarette kendim çalışıyorum bunlar görgü kurallarının temel kurallarıdır! Bana gururla şöyle cevap veriyor: Ben kimseye merhaba demiyorum! Peki ya size, asıl mesele nedir? Burada 500 kişiniz var! Ve ondan bir sürü kabalık daha duydum! Belki ayağınıza düşebilir... (bunlar onun sözleri de). Beni şoka soktu Müşterilere karşı böyle bir ilişkiyi ilk kez duyuyorum! Bu canavarı oradan çıkarın, insanlarla böyle konuşabilir miyiz?! O işte!!! Bu noktada artık ayağım yok!!!