İyi günler bugün kendim için yeni bir öğe keşfettim Ozon geldi ve bu kadar temizliğe hoş bir sürpriz oldu, güler yüzlü personel, çalışan Andrey birkaç dakika içinde hızla malları buldum, orada bile pratik olarak oyalanmadım ve ondan önce olumsuz yorumları okudum ve kontrol etmeye ve emin olmaya karar verdim, aslında bir kez daha inatçı rakiplerin olumsuz yorumlar yazdığını anladığımdan emin oldum Yeni yılda refah ve güvenilirlik için öğeye ve ekibinize teşekkür ederim
O zamana kadar, en azından kaba olmayan, iade noktasında iyi çalışanlar vardı. Şu anda, düzenleme noktasının çalışanı (23.12.2024'te siparişi aldı) yetersiz: kaba, kaba, sesini yükseltiyor, küfür ediyor, ziyaretçinin hepsiyle olumsuz, malların fırlatılıp atıldığını duyabiliyorum! Lütfen bu düzenleme noktasının çalışanını değiştirin, bundan önce bu düzenleme noktasına hiçbir şey sipariş etmeyeceğim. Ng'nin önündeki ruh halinizi bozmak ve bu kişiyle çıkmak için hiçbir arzu yoktur! Kategorik olarak insanlarla çalışamaz.
Bulunduğum en iğrenç nokta. Teslimat için geldim ve zaten noktanın içindeyken müdür duramayacağınızı söyledi, ara veriyorum. Kibarca bana bir paket vermemi istedim ve kaba bir cevap aldım, aslında her saat 15 dakika ara verdi ve tartışmaya devam etti. Madde 10'dan 21'e kadar çalışıyorsa ve her saat 15 dakikalık bir mola veriyorsa, düzenleme noktası gereğinden kaç saat çalışıyor?
Yöneticiyi değiştirin yoksa tüm müşterilerinizi korkutur…
İyi günler. Büyük bir sorunla karşılaştık, sınırı aştık, eşyaların yarısı ödendi. Kuyu sokağında ozon işçisi , ev
3, Andrey, bize çok yardımcı oldu. Ona çok teşekkür ederim ve bu kadar sempatik insanlardan daha fazlası olurdu.
Noktanın çalışanı, "mola" yazan bir işaret olmasına rağmen, insanlar sipariş vermeyi beklerken durduklarında sürekli gerginleşiyor ve mola için kapanıyor, ancak onu asmıyor, sürekli kızıyor ve gerginleşiyor. Kendisinden önce gelen işçilerle hiçbir zaman sorun yaşamamış, bununla da ilgili...En yakın başka bir yeri arıyorum.
Toplama noktasının yeni çalışanı ikinci gün çalışıyor, ancak şimdiden ziyaretçilere kaba davranmayı ve kapıyı burnunun önüne kapatarak onu toplama noktasından atmayı başarıyor. Yakınlarda açılan başka bir noktaya sipariş verin. Kaba davranışa ek olarak, sipariş vermeyi reddetmenin yanı sıra, sizi çıkış noktasından bağırarak kovulacakları gerçeğine hiçbir şey beklemeyeceksiniz
27.11.24. Önceden ödenmiş alımları almaya geldiler, kapalı olmamasına ve mola ile ilgili bir işaret olmamasına rağmen «mola» kelimeleriyle kovulduk, ihraç noktasına çoktan gitmiş olsak da yine de hiçbir şey vermeyeceklerini ve buradan gitmemizi söylediler.
Bundan sonra muhtemelen başka bir noktaya sipariş vereceğiz.
Teslim noktasının çalışanı tam bir kabalık, sıradaki insanlara kaba davranıyor. İnsanların teslimatın işe yaramadığını bilmesi gerektiğine inanıyor. Ozon noktasından sipariş verirken onları atar, çok fazla sipariş olduğunda öfkelenir. Bu sorunu önermiyorum, patronlar personeli özellikle izlemiyor. Eskiden daha iyiydi
Bugün 20.12.2024 tarihinde sipariş edilen malları almaya geldim. Çalışan kaba davranıyor, siparişi almak istediğimi görüp duyunca tezgahın arkasından sessizce ayrıldı ve kutunun bir yerinden bir yere taşınmaya gitti, sonunda boş bir odada zamanını bekledim. Bu maddeyi tavsiye etmiyorum.
Çalışan kaba, her türlü emir almak ve vermek zorunda olduğu için ne kadar mutsuz olduğunu gösteriyor. Paketleri dikkatsizce fırlatıyor. Dürüst olmak gerekirse, PVZ'DEKİ ziyaretçilere karşı bu tavırla ilk kez karşılaşıyorum.
Пользуюсь постоянно этим пунктом. Работал общительный приятный молодой человек. А сегодня была приятно удивлена придя в этот пункт за заказом. Новый парень, начал хамить с порога. Вначале ему не понравилось, что я 5мин проверяю сврй заказ( для него это долго и есть дела поважнее, чем силеть и ждать мен😂), затем он начал грубить, кидать товар, который мне не подошел! Надеюсь он долго не проработает или научится себя вести)
Garip bir çalışan burada çalışmaya başladı, bugün anlaşılmaz nedenlerden dolayı bana sipariş vermedi. şimdi başka bir teslim noktasında sipariş vermem gerekecek
Данный пункт то работает, не работает по «техническим причинам». Уже второй раз заказывая на данный пункт не могу забрать товар, который срочно нужен. На двери написано на листочке а4, что сегодня пункт не работает по тех причинам 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
24 sonbaharından itibaren anında kötüleşti, görünüşe göre mal sahibi değişti, çalışan adam yetersiz
Orijinalini göster · Русский
2
2
Дмитрий Лесничий
12. seviye şehir uzmanı
26 Aralık 2024
Boyalı saçlı bir çocuk varken çok iyi bir iade noktası vardı, şimdi bazı yetersiz hamlo kaba davranıyor, annesi paketleri atıyor, sürekli ara veriyor, intikam mahkemesinin kendisine emanet edilebileceği görevlerden atılmasını talep ediyorum ve bu da sorgulanabilir.
Orijinalini göster · Русский
2
Кирилл О.
5. seviye şehir uzmanı
19 Aralık 2024
Bu teslim noktasındaki hizmetten çok hayal kırıklığına uğradım. Farklı çalışanlara rastladım. Adam tamamen yetersiz kaldı - kaba davrandı, hamil ve malları göndermeyi reddetti, bunu malların kabul edildiğini açıkladı. Ve bu zaten ilk kez değil. Müşterilere karşı bu tutum kabul edilemez.