PVZ bu kötü olmayabilir ve konumu iyidir. Ama bir şey var ama.... İşte bu yabancı gençlik kalabalığı, çalışanı görevlerinden uzaklaştırıyor. Malların teslim edildiğini zaten not ediyorsanız, onu sıralayın ve daha sonra bulamayacağınız ortak bir yığına atmayın. Böylece malım kayboldu, bundan sonra malları almadım, ancak otomatik olarak elde edilenlerin içindeydi. Bir kez daha tekrar ediyorum, bu dikkat, yetkisiz kişilerin mevcut olması nedeniyle gerçekleşmedi. Başka bir ikna edici istek, çalışanlara bir mola programı hazırlayın ve ziyaretçinin şu anda PVZ'DE bir mola olduğunu bilmesi için kapıya asın. Aksi takdirde, insanlar işten ayrıldıklarında ve siparişlerini alamadıklarında molalar açıkça gerçekleşir.
Not: Önceki olumsuz incelemelerden ozon'un tüm olumsuz geri bildirimlere, mazeretlere sahip olduğunu anladım. Bu eksiklikler buna göre giderilebilir ve incelemeler değişecektir.
Ve verileri bırakmanın anlamı, orada neler olup bittiğini kendiniz çok iyi biliyorsunuz ve bu konuda hiçbir şey yapmıyorsunuz. Gençlerin kanunsuzluğu nasıl oldu da öyle kaldı.
Kapanmadan 2 saat önce, birkaç gün önce gelen siparişi vermeyi reddettiler! İnsanların en azından biraz çalışmak isteyeceği bir zamanda oraya gitmek için birkaç kez size koşmaları gerekiyor mu?! Böylesine çılgınca bir rekabetin ortasında, bu tür noktalar her köşede olduğunda, eylem inanılmaz derecede aptalca! En son orada bir şey sipariş ettiğimde!
Bir kutuyu sökerken bir kişiyi 10 dakika beklemeye zorlamak ve ardından 2 gün önce gelen siparişi vermeyi reddetmek bu öğenin çalışma standardı mı?! Çılgınca rekabet koşullarında müşterilere karşı böylesine aşağılık ve aptalca bir tutum! Müşterinin zamanını hiç takdir etmiyorlar! En son orada sipariş vermiştim!