Bugün Ozon'un çıkış noktasındaydım: 23 Beketova Caddesi. Yaklaşık ilk yarıda. Emirleri veren kadın çalışana, bu sabah yazdığım kodu bir broşüre dikte ettim. Teyze dikte edilen kodu programa girdi ve bulunamadığını söyledi. Belki teyzem dediğim rakamları duymamıştı - ona yazdığım kodu içeren bir broşür sundum. Sitedeki kodun sabah saat 10'da güncellendiğine dair sözlerle reddine eşlik ederek kodu girmeyi reddetti. Neredeyse inanıyordum. Siparişi almak için yeni kodu öğrenmek için eve dönmek zorunda kaldı. Dizüstü bilgisayarı açtıktan sonra fotoğrafladığım kodun saat 9.55'te olduğundan emin oldum. Telefonu değiştirilmeden sitede yanımda taşımamak için bir kağıda yazdım, yani teyzesine bildirdiği sadık olanı, "OZON" yayın noktasına dönerek, duymakta güçlük çektiği için kodu içeren bir broşürü tekrar uzatarak. Sence suçunu kabul etti mi? O, "Yani sayıları yanlış dikte ettiniz" dedi. Ona broşürün kodunu girmesini teklif ettiğime karşı çıktım ama o reddetti. Bu sefer onu getirdi ve mucizevi bir şekilde bana siparişi verdi. Sonunda teyzem zamanımı harcadı. Nasıl telafi edeceksiniz?
Не первый раз переносится срок выдачи заказа!!! И вот опять, заказ должен был придти 17го числа, перенесли на 18ое, а 18го перенесли на 19ое!!!! Уверенна, что заказ к ним пришел ( не может быть такого, что несколько товаров от разных продавцов второй день не приходят), но никто не может его пробить через программу! Миллион раз менялись сотрудники на выдаче, наверное и в этот раз никто в смену не вышел!