Korkunç bir iade noktası, kelimeden müşteri odaklılık yok. Kapıda, teslimatın önceden gönderildiğini belirten bir işaret var. Çalışan merhaba demedi, diyaloğa "bu nedir?", selamlamak yerine. Avito'ya teslimat gönderme talebine, yönetimin kararı nedeniyle keskin bir reddedişle yanıt verdi. Avito'yu teslimatla göndermiyorsanız, bu bilgileri işaretten kaldırın! Ya da en azından çalışanlara, müşterilerle en azından kibarca iletişim kurmanız gerektiğini, kaba ve kaba olmamanız gerektiğini açıklayın!
Сотрудники не компетентные, сначала не нашли посылку, хотя пришла смс о доставке. Мы попросили не отменять заказ, а найти посылку. В итоге нам заказ отменили, а посылку нашли 😡. Пришлось второй раз заказывать посылку, которую Ваш сотрудник ( не смог найти.