12/02/24 18:44 bilet PO1; Konşimento numarası: 4399 5802 3852, konşimento, başvurunuz aracılığıyla bir günden fazla bir süre önceden çevrimiçi olarak tarafımdan resmileştirildi, ancak belirlenen günde PEK sürücüsü kargoyu alamadı,
Daha sonra, PEK ön başvuru kapsamındaki yükümlülüklerini yerine getirmediği için, kargo şahsen 70a / 5 Şchorsa Caddesi'ndeki Kirov adresindeki iade noktasına getirildi, kargoyu kabul ettiler, palete yüklemeye yardımcı oldular. Ancak daha sonra depo müdürü kağıdı yazdırdı ve kargonun çit hizmetini kaldırmaları için ofiste düzenlenmesi gerektiğini söyledi. Ofise gittiğimde, bir uzman çalıştığı için 10'dan fazla kişinin bulunduğu sırada durdum, elektronik kuyruk da işe yaramadı.
Operatör Obukhova Maria, kargoyu adresten alma hizmetini kaldırmayı reddetti, ayrıca kargomu almak için tekrar depoya gitmem, yeni bir irsaliye oluşturmam ve kargoyu yeniden teslim etmem gerektiğini söyledi ... Ben de boşaltılırken arabama bir buz sarkıtının çatısından düştü.
Bu durumdan, sorunlarınızı çözmekle ilgilendiğinizi, ancak müşteri sorunlarını çözme niyetinde olmadığınızı anladım. Çatınızdan arabama bir buz sarkıtı düştü ve yeterince büyük, belki arabada talaşlar ve çizikler kaldı, sahada iyi bir şekilde düşünmeniz karanlık olmadı. Ayrıca, çalışanlarınızın olanları görmesine, çatıdan buz sarkıtlarının düştüğünü görmesine rağmen kimsenin herhangi bir önlem almadığını da not edeceğim. Bence durum izole değil. Umarım müşterilerinizden veya çalışanlarınızdan birinin başına bir saçağı düşmez.
Önlem almamı, çatıyı temizlememi, kar tutucularını takmamı, çizik, ezik ve talaş bulunursa beni arabamın hasar olup olmadığını birlikte incelemeye davet etmemi, hasarı telafi etmemi istiyorum.
Aksi takdirde, haklarımın yanı sıra şirketinizi ziyaret eden vatandaşların güvenliğini korumak için denetleme ve diğer kurumların büyümesine bir açıklama yazmak zorunda kalacağım.
Доставляли груз из Кирова в Ростовскую область около месяца.... Это просто треш. Пожалел 100500раз, что связался. Хотя не первый раз(вторая звезда за то, что раньше было на 4-5).
В итоге очень недоволен. Дорого, оооочень долго, в техподдержке не владеют полной информацией. В итоге сезонный груз стоимостью 100000рублей провалялся на центральном складе по причине того, что центр выдачи, на который груз был отправлен, или не работает, или не работает с такими объемами. И эту информацию пришлось добывать многократными звонками... Обратный груз был отправлен почтой России. Примерно тот же вес и объем. Прибыл за 3 дня за те же деньги курьером...
ПЭК, вам нужно что то менять, скатились на дно...
Kargoyu Kaliningrad'a gönderdiler. Birçok yeni sevkiyat gereksinimi ortaya çıktı. PEK personeli, kargonun araştırılması ve paketlenmesine anlaşılır bir şekilde açıkladılar ve yardımcı oldular. Onlar gerçek profesyoneller! Evrak işleri de hızlı ve cana yakın geçti. Hepinize teşekkür ederim!