Katılımcılardan birinin varışta gözümüzün önünde Çhc'ye vizesi düzenlendiler, belgelerin tamamı paketlenmedi, sonunda oyalanmak zorunda kaldı. Aynı zamanda Koboyakova, belge toplama ve belge gönderme sorumluluğu ve işi olmasına rağmen müşterileri suçladı. Ve bu ilk zil sesiydi, ama bir şekilde telaş içinde dikkat etmediler. Sonra onlar aracılığıyla Çin'e bir bilet düzenlediler. Aslında otel, metre metre odalı eski yurtlar, asansör yok, dördüncü kattaki gibi üçüncü kata çıkan merdivenler, resepsiyonist yok, çamaşırhane yok, oda servisi yok, çamaşırhane ve ütü hizmeti de yok, bazı bodrumlarda yemek servisi var, denize 20 dakika yürüyün, rehberler birini diğerine aktarıyorlar (kalıcı değil) ne Rusça ne de ingilizce konuşmuyorlar. Otel 4 * olarak ilan edildi, trende birinci sınıf sıradan bir kart olduğu ortaya çıktı. Geri bildirim yok, şikayetler ve sorunları çözme isteği üzerine engellendiler. Aynı zamanda, paketin maliyeti 4 * idi.