Genellikle eczanelerde en kibar ve empatik insanlar çalışıyor, burada kız sandalyede oturuyordu, her zamanki gibi basit bir şeyi seçmeye danışmak ve yardım etmek istemiyordu, sadece istemedim, kasaya nasıl geldiğimde merhaba demedim, sadece sandalyeye oturdum ve sessizce baktım, o zaman iyi yetiştirilmiş bir insanım - önce merhaba dedim, ama bu eczaneye gitmek istemiyorum, sadece mücbir sebep varsa.Müşterinin hiç gelmesi hoşuma gitmedi, sandalyeden çıkmamız gerekiyor. Seçiminize kendiniz karar vereceğinizi söyledi (eczaneler için nadirdir. Kasiyer 2 Barkovskaya e a (kasanın çekinden alınan bilgiler). Beğenmedim. Eczane müşterilerine karşı kabul edilemez bir tutum.
Kaba pazarlamacı, ilaç isteğinde bulunarak şunları söyledi: Doktora gitmeyi denemediniz mi?
Canım, doktora kaydolmak çok sorunlu olabilir. Sizce ne yapmam gerekiyor?) genel olarak, ruh hali bozulur
Kelimeden hiç de en güler yüzlü personel değil. Eczanede bir dakika kaldıkları süre boyunca, agresif bir tonda iki kez ne yapacaklarını belirttiler. Şimdi konuşmak daha sessiz, sonra kaba bir şekilde "kızım, kasaya gelin" dediler. Böylece çek de verilmedi. Yabancılara da yardım edemezler