Genellikle eczanelerde en kibar ve empatik insanlar çalışıyor, burada kız sandalyede oturuyordu, her zamanki gibi basit bir şeyi seçmeye danışmak ve yardım etmek istemiyordu, sadece istemedim, kasaya nasıl geldiğimde merhaba demedim, sadece sandalyeye oturdum ve sessizce baktım, o zaman iyi yetiştirilmiş bir insanım - önce merhaba dedim, ama bu eczaneye gitmek istemiyorum, sadece mücbir sebep varsa.Müşterinin hiç gelmesi hoşuma gitmedi, sandalyeden çıkmamız gerekiyor. Seçiminize kendiniz karar vereceğinizi söyledi (eczaneler için nadirdir. Kasiyer 2 Barkovskaya e a (kasanın çekinden alınan bilgiler). Beğenmedim. Eczane müşterilerine karşı kabul edilemez bir tutum.
Ve sonuçta, eczacının kabalığı hakkında gerçekten yalan söylemediler. Çalışan dolabımdan mallara ihtiyacım var diye aldı, orada ihtiyacım olan başka bir mal gördüm ve aynı zamanda onu da yakalamamı istedim, kesinlikle çalışanın bir kez daha oraya geri dönmemesi için. Cevap olarak, «bana ne yapacağımı söyleme» diye duydum. Bu arada ben de çek almadım.
Kaba pazarlamacı, ilaç isteğinde bulunarak şunları söyledi: Doktora gitmeyi denemediniz mi?
Canım, doktora kaydolmak çok sorunlu olabilir. Sizce ne yapmam gerekiyor?) genel olarak, ruh hali bozulur