Merhaba, eğitim kurumumuzda poleklinikai'nin baş doktoru vardı, her şeyin tamamen kontrol altında olduğundan emin. Hayatım boyunca bir kez doktora gittim. ŞOKTAYIM!!! Size yalvarıyorum, çözün. Enfeksiyon ofisi çöp!!! Sadece bu da değil, çok bulaşıcı hastalarla ofisin altına 2 saat oturmanız gerekiyor (örneğin benim gibi herkes benden saklanıyordu, ben de öksürdüm),
ve orada, sıcaklığı ölçmek dışında size herhangi bir yardımda bulunmayacakları ortaya çıktı, broşüre ilacı daha da kötüleşen yazdılar. Size tavsiyem, hemen 103'ü kurtarın, en azından sağlık görevlileri var, ama onlar
okuryazarlar.
Boynumdaki akut ağrıdan geldim, başımı hiç çeviremiyorum, kayıtta ön muayenehaneye gönderildiler. 45 dakika bekledim oturdum, bundan sonra kadın ya doktor ya da hemşire, geçici kayıtlarımın bittiği gerçeğiyle bunu haklı çıkararak beni kabul etmeyeceğini söyledi.
Kayıt bürosuna gönderildiğim müdür beni kapatılan başka bir ofise yönlendirdi.
Yardım 0!! İğrenç bir iş. Akut acıdan bir kişi geldi, sadece bu şekilde bakmadılar ve doğrudan metinle yardım etmeyeceklerini söylediler. Doktorlar değil ama ne oldu! O zaman nereye gidileceği belli değil.
Jinekolog, terapiste deşifre ile EKG'YE sevk etti!!!!!!!!!!!Bölge terapistim tatildeydi, diğerine bir bilet verdiler, sonuç olarak deşifre etmediler!!!!!Hamileliğin 39. haftasında deşifre etmek için oraya tekrar gitmem gereken benim, orada ne tür bir bok oturduğunuzu soruyor, yoksa muhtemelen oraya nasıl gideceğimi daha fazla öğrenecekler, o zaman birisi işini yapmıyor!!!Ama öğle yemeğinde çay, kahve değil bu evet bunu unutmayacağız
Genç uzmanların yaşlı hastalara karşı tutumuna hoş bir şekilde şaşırdım: yardımsever, özenli, sorunlarımızı anlayışlı bir şekilde ele alıyorlar.Sağlığımı iyileştirdiğim Duboyskaya T.M., Buzuk N.S., Ovchinnikova T.V. doktorlarına çok teşekkür ederim.Asil işinizde size başarılar dilerim!!
Çok uzun kuyruklar, insanlar kuponsuz kuyruklara girmiyorlar, randevu almak zor ve bunu çevrimiçi yapmak neredeyse imkansız. Yetersiz vasıflı personel, kayıtsız ve arkadaş canlısı değil. Oturacak çok az yer var...
Bir inceleme yazacağımı düşünmemiştim ama karar verdim. 37,3 sıcaklıkla sağlıksızlıkla gelip kapıya işaret ediyorlar, bu nasıl oluyor da?Ertesi gün 38 sıcaklıkla yatıyorsun ve oraya gidecek kimse yok! İki yıl yürümek ve tedavi edilmeyen bir hastalığı tespit etmemek ve aynı zamanda onu başlattığımı söylemek, sürekli semptomlar söylemek - bu nasıl!?
Sadece dehşet verici, oğlum hafta sonu ateşliydi, Pazartesi günü doktora gittim, tıbbi öncesi muayenehaneye gittiklerini söylediler, terapiste ek bir bilet vermek için iki saat dinlendiler, sonra doktordan duymak için orada terapiste gittim, şu anda sıcaklık yok, gidip test yaptıralım bakalım testler normal olacaksa hastalık iznine izin vermeyeceğim. Bu tutum nedir, lütfen ek kuponlarla ilgili soruları çözün ve çözün, sonuçta çalışan bir kişi. Poliklinik bu işkenceler üzerinde yürümektir.
Doktor Ivanov Anna Valerievna'ya yürekten teşekkür etmek istiyorum. Profesyonellik, yetkinlik ve hastaların sağlığına özen gösterilmesi onu diğerlerinden ayıran şeydir. Olduğunuz için teşekkür ederim!!!
İçtenlikle nöropatoloji başkanına teşekkür etmek istiyorum Seredich L.V. Sırt ağrısı ve eklem ağrısı şikayeti ile annesiyle randevudaydı. Doktor sorunu açıkça ve anlaşılır bir şekilde açıkladı ve tedaviyi reçete etti. Anneme gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim.
Bu kurumdaki doktorlara randevu almak için aramak bile büyük bir sorun! Elbette işlerini iyi yapan bireysel uzmanlar var ama genel olarak ne yazık ki resim yapmıyorlar.
İlk muayenehaneden sonra ek ücret karşılığında terapiste gönderildiler, duymak için sıra 3 saatten fazla savundum - sağlıklısınız
(öksürük atakları, ateş, boğaz ağrısı bir gösterge değildir)
Kan alma konusunda harika laboratuvar teknisyenleri, uyumlu ve hızlı çalışırlar, dikkatlice ağrısız bir şekilde alırlar ve morluklar kalmaz. Bir sıra olsa bile çok hızlı hareket ediyor.
Kurak Pinsk Merkez Polikliniği'nin nöropatologuna katılan harika doktora içtenlikle teşekkür etmek istiyorum, Victoria Alexandrovna bana karşı gösterdiği özenli tutumu için. . Tüm soruları yanıtlıyor, tedaviye yaklaşımı optimal ve iyimser (tedavide delicesine önemli olan). Her zaman iyi bir ruh halinde, her zaman düşünceli. Yeterlilik ve profesyonellik koşulsuzdur! İşinde en iyisi! Tanrı'dan bir doktor! Teşekkür ederiz!
Merhaba! Biliyorsunuz, ağrıyordu...İnsanlara bakmak muhtemelen kalitedir, bireyseldir
doktorlarda bile ifade edildi. Birkaç gün önce bir gastroenteroloğa kaydoldum, kabul ettiler, testler için talimatlar verdiler, çok teşekkür ederim. Ve dün ilk soğuk algınlığı belirtilerini hissediyorum. İşten önce kliniğe gittim, öksürdüğümde ön muayenehanede benden sallandılar, kayıt ofisine gönderildiler ve kayıt ofisine akşam resepsiyonu için gönderildiler. Çalıştıktan sonra, Komarovskaya'nın doktoruna ek olarak geliyorum ve Komarovskaya'nın doktoru, burun akıntısına, öksürüğe, 35.9'luk düşük bir sıcaklığa rağmen, "iş göremezlik için bir neden görmüyorum" diyor. Ve şimdi bir eğitim kurumunda burun akıntısı, hapşırma ve yarı kör bir durumda öksürükle çalışıyorum. Ama yüksek sıcaklık yok! İşte bu yüzden ateş normalden düşük, halsizlik ve uyuşukluktur, doktor söylemedi... Siz işinizde gerçek bir profesyonelsiniz, Dr. Komarovskaya! Bir kez daha insanlardan hayal kırıklığına uğramak üzücü
İyi klinik, güler yüzlü personel. Kayıt ofisinde kuponla ilgili herhangi bir sorun yoktu. Terapist Bobrovnik Leonid Vladimirovich'e ve hemşireye doktora özel teşekkürlerimi sunmak istiyorum (maalesef soyadımı bilmiyorum). Benim durumumda doktor, doktorun özenliliğini ve en iyi, profesyonel niteliklerini gösterdi. Devlette hala balımız olmasına bile sevindim. kurumlarda böyle uzmanlar var! Umarım onlardan çok daha fazlası olur.
Kötü bir klinik değil, kendi nüansları var ve birçoğu var, ama başka bir şehirden taşındıktan sonra, burada telefona kaydolabileceğinizi anlıyorum ve bana hiç kaba gelmediler, muhtemelen bunlara rastladım, doktorlar da nazikçe iletişim kurdular, kötü bir şey söyleyemem, ama kabul ediyorum, örneğin kan veya röntgen için elektronik bir kuyruk, sürekli insanların büyük bir pandemonium'u yapabileceğinizi kabul ediyorum
Hastalara karşı tutum olumsuzdur. Başka bir klinikte test yaptırırken, kendi sağlık sistemleri onlara bakamıyor, tekrar teslim edilmeleri için gönderiyorlar. Hastaların kabulü nadiren zamanında başlar.
Tutum güzel personel sevecen hizmet hm şikayet yok her şey yolunda
Onlara iyi sağlık ve güçlü sinirler diliyorum, o zaman halkımız bazen kaba davranıyor
İğrenç! 39 sıcaklıkla dışarıda 1 saat, sonra içeride bir saat daha durdum! İnsanlara bu şekilde nasıl davranabiliriz, bunun için bu tür vergileri ödüyoruz!!!
Doktorlarımızın maaşlarını ve genel olarak tıbbın maliyetlerini bilerek, bizde de bedavadır. O zaman Pinsk'teki kliniğin çok iyi olduğunu söyleyebilirim. Ve doktorlar, çok yorgun olsalar da, yine de bize yardım etmeye çalışıyorlar. Hastalanmayın!!!
Asla kupon yok, kliniğe geliyorsun, koridorlar yarı boş. Sabah aramayacaksınız ve eğer ararsanız, odidayacaklar ve bu bekleme 10-15 dakika sürebilir ve bir cevap beklediğinizde artık kupon yok! Kayıt memurlarının iğrenç çalışmaları ve kaba davranışları!
Orijinalini göster
3
1
Элеонора
11. seviye şehir uzmanı
10 Ağustos 2022
Her şey çok kötü: kayıt ofisine ulaşmak sorunlu...cevap veriyorlar- hiç de öyle değil! Cerraha kayıt yaptırıyorlar...O, genel olarak adkkat'ta değil...uzmanların sonuçlarına bakmıyor....Bu tür uzmanlarla başarılı olmak zordur....
COVID 19 salgını sırasında, polikliniğe gitmek enfeksiyon tehlikesi oluşturabildiğinde, elektronik kayıt ofisi çalışmıyorsa, kayıt memurları ya telefonu açmadıkları ya da bağlantı kurulduğunda aranan numarayı sıfırladıkları için doğru tıp uzmanından randevu almak için telefonla randevu almak mümkün değildir.
Kuyruklar sadece çöp. İddiaya göre kuponlara göre resepsiyon aslında hayır. Kim istediği gibi gider. 12.10 için bir biletiniz varsa, saat 15.00 civarında doktora gideceğiniz gerçeğine hazırlanın
Kayıt personelini değiştirin, sınırın karşısındaki kabalık. Bu, "insan köyden çıktı ama köyden çıkmadı" durumudur!
Aynısı tıp öncesi muayenehanede de geçerlidir, sonuna kadar koşan işçiler
Kayıt defterine elektronik bir kuyruk girin
Her zaman sırayla bir fotoğraf çekmek için, 700'üncü sırada kalbin ultrasonuna kaydettiler, ücretli ve akrabalara ücretsiz olan her şeyi koklamak için modayı aldılar
Sırtımı tedavi ettim: yarım yıl, ilaç için çok para döktüm, MRG'YE endikasyon yok, Minsk'e yön vereyim - endikasyon yok, hastalık izni yazayım - endikasyon yok. Ama sırtını iyileştirmek için beyin yok.
Minsk'e ulaşana kadar boşuna ulaşamadım.
Doktorların isimlerini söylemeyeceğim ama onlara bir şey dilemek istiyorum: "Bu işlerde hiç çalışmamanız için size sağlık ve dolu bir cep versin, Tanrı size!"
Ayrıca iyiler de var: Sonunda, düzenli bir terapist ortaya çıktı, iyi bir kız ve bir hemşire de buna inanmaya yardım ediyorlar, buna inanıyorlar, laboratuvarda kızlar iyiler, cerrahi departmanda - sağlık personeli iyiler, her şey yolunda.
Mümkünse »-5" yıldız koyardım. Kayıt personeli tam bir hamlo ve cahildir. Telefona sadece 6 kez cevap verdiler (aradığımda meşgul değildim, sadece kaldırmadılar), Plotnikova'yı yükseltti. Sorulan soruya cevap verilmedi, kaba davranmaya ve seslerini yükseltmeye başladılar. Bir açıklama yaptım ve telefonu kapattım. Henüz kliniğe kaydolmak için zamanım bile olmadı, ancak zaten ziyaretçilere karşı bu tutum var. Oraya vardığında ne olacak!?!?!
Herkes herkesi umursamıyor. Sen gençsin, yaşlı. Tutum eşit derecede korkunç.
Tatlı bir şekilde gülümsesen bile, hepinize teşekkür ederim ve lütfen, karşılığında sürekli bir horlama.
Sağlık sorunları nedeniyle sık sık polikliniği ziyaret ediyorum. 27. bölgenin terapistinden ve gastroenterologdan çok memnunum - hastanın sağlıklı olmasını isteyen doktorlar. Kulak burun boğaz uzmanı doktoru hayal kırıklığına uğrattım (soyadımı hatırlamıyorum), çünkü striptokokta bir smear geçmek için randevuya geldim ve o beni reddetti, çünkü boğazımda korkunç bir şey görmedim, ama aynı zamanda boğaz ağrısı 3. haftadır geçmiyor. Kayıt ofisine ulaşmak da zordur ve eğer ararsanız artık kupon yoktur.
Sadece terapi başkanı sayesinde iki yıldız var, eğer o tek başına koymadıysa!Sırt ve boynun korkunç acısıyla geldim, hareket etmek acı vericiydi!Doktorum hiç yoktu, ancak tıp öncesi muayenehanede eve gönderildiler ve hafta sonunu acı çekmekten memnun oldular, çünkü gelmeden önce üç gün acı çektim ve hala acı çekebiliyorum, derler ki sorun değil!Terapi müdürüne gittim ve beni sorunsuz bir şekilde kabul etti, muayene etti, ihtiyacım olan her şeyi reçete etti ve bir günde sağlıklıydım!ona çok teşekkür ederim!İlk muayenehanede kimin oturduğu açık...sadece kelime yok!Göz muayenehanesinde bile iyi, hoş doktorlar var!Değerlendirmem 1. kata ait, çünkü diğer doktorlar bunu bilmiyordu!
Kayıt ofisi korkunç çalışıyor.Telefonla ulaşılamıyor, meşgul ya da hiç telefon almıyorlar.Elektronik kayıt yok, bir nedenden dolayı yok.Kuyruklar çok büyük, ayağa kalkıp kuponsuz gideceksin.Kayıt memurları kaba bir kadındır.