Çok belirsiz bir izlenim. Bir çevrimiçi mağazadan bir kanepe seçtim, buraya tam olarak böyle olmasa da bakmaya ve dokunmaya geldim, ancak yapı kalitesini, döşemeyi, konforu temsil etmek istedim (aslında, ürün yelpazesi kökten farklı değil). Seçtiğim kanepedeki gibi döşeme yoktu. Bu garip, en azından şunu önerseler bile: "Bu aynı kalitede ama farklı bir renk". Ama hayır. Sadece örnek yok. Kanepeler için benzer seçenekler gösterdiler (bu konuda teşekkür ederim) ve bana öyle geldi ki, mevcut ürün yelpazesinden seçim yapmaya yöneldiler (olumsuzluk notlarıyla - sonuçta kediyi çantada almaya karar verdiler mi?). Krediyi sordum, çevrimiçi mağazada vermediklerini, sadece nakit veya kartla ödeme yaptıklarını söylediler. Ama yine de seçilen modeli çevrimiçi mağazadan sipariş etmeye karar verdim (iyi bir indirim vardı). Ve onu ödünç alabileceğinizi öğreniyorum! İşte böyleydi: yetersizlik mi yoksa malları kendi noktasından satma arzusu mu? Görünüşe göre malları gösterdiler ve farklı modellerden bahsettiler, ancak tortu kaldı.
Pinskdrev'de mutfak sipariş ettim. Her şeyi açıkça yaptılar. Tasarımcı her santimini düşündü. Bedavaya getirdiler. Dolaplar toplanmış olarak geldi. Toplayıcılar her şeyi kurdu. Kullanıyorum ve sevindim. Victoria'ya teşekkür ederim.
Bu mağazayı ziyaret ettiler çünkü bu adreste en büyük seçeneğin olduğunu söylediler.Ancak bu alanla ilgili değil, ortaya çıktığı gibi, hangi danışmanın çalıştığı çok önemli.3 adresi gezdik ve sadece bir mağazada değerli bir istişare gerçekleştirdik. Bu tür yerlerde daha fazla sergi kopyası ve farklı dokular olması gerektiğine inanıyorum.
Mutfak siparişi vermek istediler ama personel isteklerini geri aldı. Yarım saatlik aşağılanma, bir kişi orada mutfak sipariş etmekle ilgilenmiyor, bize neden başka bir yerde sipariş etmediğimizi soruyor, palete tam olarak bakmamıza izin vermiyor, tasarım kararımızı eleştiriyor, isteklerimizi eleştiriyor, rahatsız edici diyorlar, bununla karşılaşmalarına ve bunun daha uygun olacağını bilmelerine rağmen. Dehşet içinde ve korkunç bir ruh halinde ortaya çıktılar. Gerçekten burada bir mutfak sipariş etmek istedim ama ne yazık ki danışman tüm arzusunu geri aldı.Bir kişinin ilgilenmek için motivasyonu yoksa, o zaman bize tasarım için bir proje çizdiğini hayal edeceğim.
Danışmanların korkunç tutumu!
06.12'de ikinci katta çalışan bir kadın vardı, müşteri odaklılık sıfırdı.
Sandalyenin varlığını açıklığa kavuşturmak için Masherov'daki mağazayı aramayı reddettim. Buna ihtiyacı olmadığını, benim istediğimi söyledi)
Her zaman hoşnutsuz yürüdüm, benim için çok pahalı oldukları için koltuk seçeneklerini göstermek istemedim.Yürüdüm, her ek sorudan sonra iç çektim
Satıcılar kesinlikle müşteri odaklı değildir
İkinci katta çalışan bir bayan var ve kapıdan fabrikalarının bize uyum sağlamayacağını söyledi
Biz sadece ayrıldık)
Özel bir kişiden sipariş vermek daha iyidir
Geniş bir ürün yelpazesi. Mağaza çalışanlarına yetkin tavsiye ve seçim konusunda yardım ettikleri için çok teşekkür ederim (yatak, şilte, gardırop ve şifonyer satın aldım), daha pahalı olan empoze edilmemesinden çok memnun kaldım. Toplu ödemede (taksitsiz) indirim geçerliydi, bu da çok memnun oldu. Montajcının da kibar, dakik olduğu ortaya çıktı, üç kapılı dolabın montajıyla yaklaşık bir saat içinde başa çıktı (ambalajın açılmasını hesaba katarak). Mobilyalar kaliteli, kullanım yılı için şikayet yok.
Korkunç. Bir yatak satın almak istediler. 25 dakika sırada bekledik. Kadın bilgisayarda bir şeyler yapıyordu. Önceki ziyaretçiye hizmet ettim. Elbette kusura bakmıyorsunuz. Peki, ya çalışana daha hızlı çalışmasını öğretin ya da personele başka bir satıcı girin. 1300 rubleye yatak satın almak için bu kadar uzun süre kuyruklarda durmak istemiyorum. Sonunda başka bir mağazaya gittiler. Arkadaki dolap alıcılarıyla birlikte. Bir daha geri dönmeyeceğiz. Hizmet arzulanan çok şey bırakıyor.
Üçüncü kattaki satıcılar satış yapmakla ilgilenmiyor, seçim konusunda yardım ediyorlar. Alıcılara karşı kaba bir tutum.
Sandalye almaya geldik: ebeveynler ünlü arama motoru (tarayıcı) aracılığıyla Pinskdrev sandalyelerini izlediler, mağazaya geldiler, ekran görüntüsünü almadılar, ancak fiyatı hatırladılar. Satıcılardan yardım istediler ve cevabın alındığı "böyle fiyatlarımız yok, hiçbir şey aramayacağız, kataloğumuz yok, internetimiz yok, ihtiyacınız var -kendiniz arayın ve kesin modeli söyleyin.» Bu ifadelerden sonra 2 kadın arka odaya kaçtı.
Elbette başka işleri ve endişeleri olduğunu anlıyorum ama çok uzun zamandır böyle bir ilişki görmedim. Bu mağazayı Alibegova'ya şiddetle tavsiye etmiyorum!!! Avantajlardan-mağazanın otoparkı ve temizliği (temizlikçi gülümsedi ve tozunu sildi).
Adil olmak gerekirse, mağazanın kapılarının dışına çıktığımızda ebeveynlerin istediği sandalyeleri bulduğumuzu yazacağım ve bunlar başka bir üreticinin sandalyeleriydi.