Dün 7 bin civarında bir miktar değerinde oyuncak satın aldık, bugün iki oyuncağı iade etmek istediler, çünkü çocuk birinden korktu, müzikli ve çocuk bir buçuk yaşında, oyuncak çılgınca hareket ediyordu. Ve hava hokeyi, ancak geri dönmenin ilk nedeni, üflemenin sadece merkezde olması ve çipin kenarlarında durmasıydı. Başlangıçta değiş tokuşa geldim. Pazarlamacı, bu oyuncağın çocuğunuzu ve her şeyi bu ruhla ilgilendirmeyeceğini söylediğim için koşarak çirkinleşti. Yürüdüm, değiştirilecek hiçbir şey bulamadım, yaklaşık 20 dakika aradım. Kasaya geldiğimde satıcıdan bana geri ödeme yapmayacağını duydum. Bununla bir snowboard tahtası ve hokey sopaları bıraktık, hava hokeyi için aldığımız pilleri de bıraktık. Hemen onu iyi ve nadir bir görünümle topladığımızı söylemeye başladım. Peki, nasıl oldu da? Toplandılar, kusurları belirlediler ve iade etmeye karar verdiler. Peki ya eşyalara ne olacak? Eşyaları alıyoruz, evde ölçüyoruz ve sorunsuz bir şekilde çekle iade ediyoruz, bu kışlık tulumların işi. Benzer şekilde bir oyuncakla. Genel olarak benden bir açıklama aldım ve incelemeye göndereceğini söyledi. Bu bir kabus. Herkes kadar basit, hemen geri ödeme yapabilirsiniz. Karşılığında bir oyuncak alsaydım, o ürünü sorunsuz bir şekilde kabul edip daha fazla satarsam bununla ne alakası var. Gelecek için, böyle bir şeyle karşılaşırsanız bu mağazanın müşterileri. Satıcıyla diyaloğu kaydedin ve iade etmek istediğiniz ürünü tam olarak fotoğraflayın. Böylece sonra sürprizler olmadan.
На ценнике была цена 847 р, а продали за 992р. Такого ценника не было вообще на витрине. Продавцы нагрубили и отказались продавать по цене ценника. Аргумент - после нового года не успели поправить ценники.
Отвратительное обслуживание