12/24, eczacının acil tavsiyesi üzerine, sözüne inanarak, 10 yaşındaki bir çocuk için 18 yaşından büyüklere yönelik bir probiyotik satın aldı ... (doktorun reçete ettiği şey mevcut değildi). Genel olarak, tüm reçetelere (antibiyotik ve Berodual hariç) itiraz edildi, eleştirildi ve karşılığında aktif olarak başka ilaçlar önerildi.
Zirtek - örneğin az bilinen bir alerjiye karşı.
Ve benzer bir eğilim ağın diğer noktalarında da izlenebilir - bazı eczacılar, uzun hizmet nedeniyle büyük kuyruklar biriktirerek, reçete edilenlerin yerine aktif olarak ilaçlar sunuyorlar. Böyle bir davranışın amacı şeffaf olsaydı, belki sorun değil, ama bu yüzden karışık duygular olurdu…
Uzun yıllar eczaneye gittim. 11/30/2024 saat 20:23'te eczacı müşterilerle nasıl çalışacağını bilmiyor. Daha önce «Teşekkür ederim" programı kapsamında bonusları yazmıştım. Daha önce bana ne kadarının yazılabileceğini söylediler. Bu eczacı sessizce ve aptalca hesaplamaya bastı ve parayı yazdı, gerçeğin önüne koydu, ancak ikramiyeleriniz yok, Bu nasıl bir şey?! Gerçekten şoktayım . Yanlışlıkla başka bir bankanın kartını eklediğim ortaya çıktı. Her ziyaretçinin ondan tiksindiğini ve daha çabuk ayrıldıklarını beklemeye değer olduğunu hissetmek. Sadece bu durumu ilk kez yaşadığım için bir inceleme yazıyorum. Başkaları neden ne kadar borçlandırılabileceğini dile getirdiler, sonra düğmeye bastım ve tüm hatlara gidin. Mallar iade edilmez, Ancak ikramiyeleri yazmam için hesapladığımı varsayabileceğim hiçbir şey yoktur. Ve eczacının bu tutumu nedeniyle çocuğum formülsüz kaldı! Şimdi satın alacak hiçbir şeyim yok.
Uygun konum, kabul edilebilir aralık. Uygun fiyatlar. Eve yakınlık bu büyük bir avantajdır. Genel olarak tavsiye edebilirim. Her zaman büyüyecek yer vardır.